کد خبر : 1819682 | 25 فروردين 1401 ساعت 23:42 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

کامبک و برد شگفت‌انگیز حریف قطری سپاهان؛

نمایش خیره کننده ادمیلسون در برد الدحیل

الدحیل قطر در یک مسابقه تماشایی موفق به کسب پیروزی مقابل پاختاکور شد.

نمایش خیره کننده ادمیلسون در برد الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سوم مرحله گروهی فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الدحیل قطر و پاختاکور ازبکستان که رقبای سپاهان ایران نیز به‌شمار می‌روند و هر کدام در دو دیدار اخیرشان یک برد و یک باخت داشتند، از ساعت ۲۱:۴۵ امشب در ورزشگاه ملک عبدالله بریده به مصاف هم رفتند.

پاختاکور ازبکستان که پس از شکست در نخستین بازی آسیایی مقابل سپاهان در دیدار اخیرش برابر التعاون عربستان به پیروزی رسیده بود، امشب نمایش خوبی در جدال با الدحیل ارائه داد و در دقیقه ۴۴ روی نفوذ سریع و ارسال تماشایی سردار رشیدوف از جناح چپ و ضربه سر اولیور سارکیچ به گل اول رسید و نیمه نخست را با برد تمام کرد.

1705871

الدحیل قطر نیز که مسابقه گذشته‌اش برابر سپاهان را با برد به پایان رسانده و نمی‌خواست در دیدار امشب بازنده باشد، در نیمه دوم هجومی کار کرد و در دقیقه ۶۶ روی پاس بلند استثنایی محمد علاءالدین از سمت راست ‌خط دفاعی‌ به پشت مدافعان پاختاکور برای ادمیلسون جونیور و شوت زمینی این بازیکن که پس از جای گذاشتن دروازه‌بان ازبک‌ها همراه بود، به گل تساوی دست یافت.

گل تساوی الدحیل فقط سه دقیقه دوام داشت و پاختاکور روی یک حرکت سریع از سمت راست زمین و پاس کات‌بک تند و تیز علی‌جانف، با شوت محکم پای چپ سردار صابر خوجائف گل دوم را به ثمر رساند و دوباره پیش افتاد.

ادمیلسون جونیور، ستاره برزیلی الدحیل که علاوه بر گلزنی نمایش پرتلاشی در نیمه دوم ارائه کرده و موقعیت‌های زیادی به‌وجود آورده بود، در دقیقه ۷۱ با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه گل دوم تیم قطری را مقابل پاختاکور به ثمر رساند تا برای دومین بار بازی مساوی شود.

1705872

نمایش درخشان ادمیلسون پس از زدن دو گل بازهم ادامه داشت و این بازیکن در دقیقه ۸۴ پس از اینکه پاس بلند بسام الراوی را در سمت چپ زمین دریافت کرد، با حرکت در عرض و شوت فنی چشم‌نواز توپ را به کنج دروازه پاختاکور فرستاد تا این بار قطری‌ها پیش بیفتند.

برتری ۳ بر ۲ الدحیل مقابل پاختاکور تا پایان مسابقه ادامه داشت و سه امتیاز این مسابقه به قطری‌ها رسید تا آنها با ۶ امتیاز موقتا صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا شوند و بالاتر از تیم‌های سه امتیازی سپاهان ایران، التعاون عربستان و پاختاکور قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها