کد خبر : 1819704 | 26 فروردين 1401 ساعت 10:20 | 23.5K بازدید | 9 دیدگاه

دیگر خبری از ۶ گل نبود

انتقام تراپ؛ سیو‌هایی برای ساکت کردن نوکمپ (عکس)

کوین تراپ، دروازه‌بان اینتراخت فرانکفورت، بالاخره پس از پنج سال انتقامش را از بارسلونا گرفت.

انتقام تراپ؛ سیو‌هایی برای ساکت کردن نوکمپ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتراخت فرانفکورت شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسیده و راهی مرحله نیمه نهایی شود. 
این بازی با حواشی بسیاری همراهی بود، از فروش بلیت هواداران بارسا به هواداران این باشگاه آلمانی و حضور پر تعداد آنها در ورزشگاه نوکمپ تا تصمیم داور در عدم اعلام پنالتی روی خطای هند بازیکن اینتراخت و همچنین مصدومیتی که برای پدری در جریان این بازی به وجود آمد. 
با این حال یکی از  اتفاقات جالب بازی، حضور کوین تراپ در دروازه اینتراخت فرانکفورت و بازگشت این دروازه‌بان آلمانی به نوکمپ در فاصله پنج سال پس از یکی از به یاد ماندنی‌ترین شب‌های تاریخ لیگ قهرمانان بود. 

 

1705916


پنج سال قبل در آوریل 2017، این بازیکن به همراه پاری سن ژرمن برای برگزاری دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان قدم به این ورزشگاه گذاشت و با توجه به پیروزی 0-4 در بازی رفت اطمینان داشت که به همراه تیمش راهی مرحله بعدی خواهد شد. 

 

1705917


با این حال شرایط به شکل دیگری رقم خورد و این بارسلونا بود که موفق شد در شبی رویایی که باور آن برای بسیاری از فوتبال‌دوستان و حتی هواداران این تیم دشوار بود با نتیجه 1-6 به پیروزی رسیده و کار غیرممکن را با صعود به مرحله یک چهارم پس از دریافت چهار گل در دیدار رفت، ممکن کند. 

 

1705919


با این حال شب گذشته نوبت تراپ بود که خاطره تلخ خودش از حضور در ورزشگاه نوکمپ را به دست فراموشی سپرده و این شکست را با پیروزی شیرین به همراه اینتراخت برابر شاگردان ژاوی و صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا به دست فراموشی بسپارد. 

 

1705920


این دروازه‌بان 31 ساله شب گذشته در ترکیب تیمش عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت و با دو مهار توانست به تیمش برای غلبه بر بارسا کمک کند.

دیدگاه‌ها