کد خبر : 1851334 | 10 آبان 1401 ساعت 18:15 | 48.7K بازدید | 24 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

اگر نویر نرسد، تراپ را به تراشتگن ترجیح می‌دهم

از نظر لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، در صورتی که مانوئل نویر به جام جهانی نرسد، کوین تراپ باید گلر اول تیم ملی آلمان باشد. او تراپ را به مارک آندره تراشتگن ترجیح می دهد.

اگر نویر نرسد، تراپ را به تراشتگن ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان، 9 روز دیگر فهرست نهایی مانشافت برای جام جهانی 2022 را اعلام خواهد کرد و هنوز تردیدهایی در مورد مانوئل نویر وجود دارد. گلر اول بایرن و تیم ملی آلمان، آخرین بار در تساوی 2-2 برابر دورتموند به میدان رفته و در 6 بازی اخیر غایب بوده است. او از مشکل کتف رنج می برد ولی پزشکان اطمینان دارند که او بدون مشکل به جام جهانی خواهد رسید. در صورت هر اتفاق غیرمنتظره ای، مارک آندره تراشتگن، گلر بارسا، گزینه اول جانشینی نویر است اما لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است کوین تراپ، گلر فرانکفورت، دروازه‌بان مطمئن‌تری است.

1758780

ماتئوس به اسکای اسپورتس گفت:«این یک نظر کاملا شخصی است و اگر من مربی تیم ملی باشم و نویر را در اختیار نداشته باشم، روی کوین تراپ به جای تراشتگن حساب خواهم کرد. البته بدیهی است که من بازی‌های آینتراخت فرانکفورت را بیشتر از بارسا تماشا می کنم ولی نمی توان موفقیت‌های اخیر فرانکفورت را بدون تراپ و مهارهای فوق العاده او تصور کرد. تراپ بسیار اطمینان‌بخش است و بازی‌هایی باورنکردنی از او دیده‌ام.»

1758781

ماتئوس ادامه داد:«در مورد تراشتگن باید بگویم که او در تیمی مثل بارسلونا که در آن کار برای دروازه‌بان‌ها راحت نیست، شماره یک است و در سال های اخیر به خوبی توانایی های خودش را ثابت کرده است. البته بارسا در چند سال اخیر اصلا خوب کار نکرده و نه سال گذشته و نه امسال موفق نشده راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود. معتقدم اگر بارسا امسال در لالیگا رقیب جدی رئال است، بیشتر به خاطر بازی‌های درخشان تراشتگن است و او گل های بسیار کمی دریافت کرده است. با این حال انتخاب من برای جانشینی نویر، تراپ است و نه تراشتگن.»

دیدگاه‌ها