کد خبر : 1819752 | 26 فروردين 1401 ساعت 14:51 | 15.2K بازدید | 11 دیدگاه

توخل: شکست برابر رئال مادرید خیلی تلخ بود

توماس توخل, سرمربی چلسی معتقد است تیمش می‌توانسته راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

توخل: شکست برابر رئال مادرید خیلی تلخ بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی یکشنبه شب در چارچوب دیدار نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف کریستال‌پالاس خواهد رفت. آبی ها سه شنبه شب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفتند و با وجود ارائه یک بازی فوق‌العاده  و پیروزی 3-2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت حذف شدند.

توماس توخل، پیش از دیدار تیمش مقابل کریستال پالاس گفت: "برد برابر رئال مادرید اعتماد به نفس ما را تقویت کرد اما همچنان به خاطر حذف از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار ناامید هستیم. ما حس می‌کنیم که می‌توانستیم یکی از چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی باشیم. با این حال حذف شدیم و این طعم تلخی دارد. ما اکنون یک بازی حذفی بزرگ‌ در ومبلی داریم که اتفاق خوبی است.

1705983

تقویم بسیار سختی در آوریل پیش روی ماست. ما تیمی هستیم که بیشترین دقایق را در این فصل بازی کرده ایم. از طرفی ما مقابل رئال مادرید در وقت های اضافی نیز بازی کردیم که این مشکل را دو چندان می‌کند."

وضعیت آشفته باشگاه: "این وضعیت وجود دارد و هیئت مدیره درباره آن تصمیم می‌گیرد. برای من این حواس پرتی بسیار کمتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کنید. این چیزی را تغییر نمی‌دهد و ما در این فرآیند برای پیدا کردن راه حل به همه اعتماد داریم."

دیدگاه‌ها