کد خبر : 1819899 | 27 فروردين 1401 ساعت 13:51 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

پورقاز؛ ناراحت ترین فرد در اردوی تیم سپاهان

اخراج عزت پورقاز در بازی با التعاون که در نهایت موجب این شد تیم عربستانی تیم ده نفره سپاهان را 3 – صفر شکست دهد بد جوری مدافع میانی تیم سپاهان را پکر کرده است.

پورقاز؛ ناراحت ترین فرد در اردوی تیم سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه اشتباه مدافع میانی تیم سپاهان در این بازی ناخواسته بود و بعد از این اتفاق افتاد که ولسیانی به خاطر از دست دادن تعادل خود توپ را از دست داد اما عزت پورقاز از این رخداد به شدت ناراحت است تا جایی که حتی راضی به اظهار نظر در مورد این صحنه نشده است و ترجیح می دهد سکوت اختیار کند تا در ادامه اتفاقات بهتری برای تیم سپاهان رقم بخورد.

او دوست داشت بازگشتش به ترکیب تیم سپاهان با اتفاقات بهتری برای تیم همراه باشد همانطور که فصل گذشته بعد از هفته سیزدهم که تیم سپاهان 17 گل خورده بود وقتی به ترکیب تیم برگشت تیم در فاز دفاعی نمره بهتری گرفت و راحت تر به سمت هدف از پیش تعیین شده حرکت کرد اما اینبار در بازگشت به ترکیب سپاهان و در اولین بازی برای تیم در لیگ قهرمانان آسیا مسبب یک اتفاق تلخ برای تیم اصفهانی بود. هر چند که شروع اشتباه از مدافع گرجی بود و از سویی چون عزت در عرض خود یک هم تیمی را در حال حرکت داشت تصور نمی کرد داور به او کارت قرمز نشان دهد.

به هر صورت فوتبال است و اتفاقات اجتناب ناپذیر و زیبایی فوتبال به همین هاست. تیم سپاهان سه بازی دیگر پیش رو دارد و می تواند با نتیجه گیری در سه بازی باقی مانده معادلات را به سود خود تغییر دهد و از سویی قرار نیست همیشه حضور مدافع میانی در ترکیب تیم سپاهان با یک اتفاق بد همراه شود. عزت که در میان طرفداران تیم سپاهان از محبوبیت خاصی برخوردار است امیدوار است در سه بازی باقی مانده شرایط به سود او و سپاهان تغییر کند تا اخراج در بازی با التعاون و نتیجه ای که در این بازی رقم خورده را برای همیشه فراموش کند.

دیدگاه‌ها