کد خبر : 1820010 | 27 فروردين 1401 ساعت 23:24 | 60.1K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش رونالدو به رسیدن به رکورد ۶۰ هت‌تریک(عکس)

کریستیانو رونالدو، در صفحه اینستاگرام خود به پیروزی منچستریونایتد برابر نوریچ و رسیدن به رکورد 60 هت‌تریک در دوران فوتبال خود واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چند نتیجه ضعیف منچستریونایتد طی هفته‌های اخیر باعث شده بود که این تیم از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله بگیرد. با این حال باخت امروز تاتنهام باعث شد که شیاطین سرخ امیدوار شوند. از طرف دیگر شکست آرسنال مقابل ساوتهمپتون در بازی همزمان نیز این امیدواری را افزایش داد.

منچستر یونایتد در بازی امروز شروع فوق العاده‌ای داشت و موفق شد در نیمه اول دو بار توسط کریستیانو رونالدو به گل دست پیدا کند. با این حال نوریچ در اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم موفق به گلزنی شد تا شاگردان رالف رانگنیک پیروزی را از دست رفته ببینند.

با این وجود کریستیانو رونالدو باز هم در نقش منجی منچستریونایتد ظاهر شد و گل سوم این تیم را وارد دروازه حریف قعر جدولی کرد تا شیاطین سرخ به سه امتیاز بسیار ارزشمند و مهم دست پیدا کنند. رونالدو همچنین با سه گلی که در بازی امروز به ثمر رساند شصتمین هت‌تریک دوران فوتبال خود را ثبت کرد.

رونالدو بعد از بازی در صفحه اینستاگرام خود به این پیروزی و هت‌تریک خود برابر نوریچ واکنش نشان داد و نوشت: "از این برد و بازگشت ما به مسیر لیگ برتر بسیار خوشحالم. همان‌طور که قبلاً گفتم، دستاوردهای فردی فقط زمانی ارزش دارد که به ما کمک کند به اهداف خود به‌عنوان یک تیم برسیم و شصتمین هت‌تریک در دوران حرفه‌ای من بسیار مهم‌تر است زیرا سه امتیاز را برای ما به ارمغان آورد. آفرین، بچه‌ها، تلاش فوق العاده‌ای از طرف همه. ما تسلیم نمی‌شویم، تا آخر می‌جنگیم!"

1706387

دیدگاه‌ها