کد خبر : 1820022 | 28 فروردين 1401 ساعت 00:42 | 44.5K بازدید | 3 دیدگاه

همه ارکان قضایی به سود او رای می‌دهند

شکوری: هیچ بازیکن عاقلی از یک میلیون یورو نمی‌گذرد!

ابراهیمی شکوری می‌گوید چنین رخدادهایی در پرونده رادو با توجه به قرارداد طولانی‌مدت و سنگین او از نظر مالی قابل پیش‌بینی بوده است.

شکوری: هیچ بازیکن عاقلی از یک میلیون یورو نمی‌گذرد!

به گزارش "ورزش سه"، شکوری در پاسخ به اینکه باشگاه پرسپولیس از او خواسته بود برای گفته‌هایش در مورد پرداختی به رادو سند بیاورد بیان کرد: آقای درویش را اینجا زیارت کردیم و دیشب هم با دوستان صحبت کردیم. قرار شد نشستی بگذاریم و این مسئله را حل کنیم. اگر صحبتی می‌کنم مطمئن باشید تمام اسناد و مدارک را به خصوص در زمینه مالی، اسکن شده دارم و به‌صورت‌ فیزیکی تمام آن‌ها را در اختیار دارم و هم‌چنین در اختیار بخش مالی باشگاه در آن زمان قرار دادم. اتفاقی می‌افتد و ممکن است یکی از اسناد گم شده باشد و یا بررسی نشده باشد. قرار شده است در اولین فرصت نشستی بگذاریم و باشگاه مجددا اوتوماسیون و اسناد مالی موجود در باشگاه را چک کند‌ و اگر من اسنادی داشتم به دوستان بدهم چون نباید حقی از باشگاه پرسپولیس ضایع شود و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

شکوری ادامه داد: من گفتم که این ۷۰۰ و خرده‌ای که روی کدال آمده در واقع مبالغی است که بنده قسمتی از آن‌ها را به آقای رادوشوویچ پرداخت کردم و یکی از آن‌ها هجده هزارتایی بود که پرداخت شده است که آقای رادوشوویچ هم این موضوع را قبول دارد و مشکلی ندارد. حال اینکه حساب و کتابی در حساب‌هایش شده را نمی‌دانم اما امضا و اثر انگشتش وجود دارد و مربوط به بهمن ماه پارسال است. یک ۱۸ تا، یک ۱۵ تا و یک‌سری مبالغ دیگری است و فقط این مبالغ نبوده است. یک یا دو روز دیگر قرار شده است که با دوستان‌مان در باشگاه پرسپولیس بنشینیم و صحبت کنیم تا این موضوع را حل کنیم. به این دلیل که حقی از باشگاه ضایع نشود و با توجه به اسنادی که دارم، حساب‌هایی که در باشگاه وجود دارد و اتوماسیون موجود در باشگاه پرسپولیس که مستنداتش کاملا مشخص است؛ فکر می‌کنم قابل حل باشد و امیدوارم این اتفاق بیفتد و مشکل حل شود.

او در مورد این که بخشی از مشکلات امروز پرسپولیس با رادو به دوران مدیریتی او و سمیعی برمی‌گردد توضیح داد: اگر بخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم می‌شود چنین فکری کرد اما مسئله اصلی قراردادی است که با این بازیکن بسته شده؛ وقتی ما به بقیه بازیکنان پول پرداخت می‌کردیم به‌عنوان مثال امید عالیشاه و سیدجلال حسینی  ۱۰ درصد قراردادشان روی هم می‌شد ۲۰ میلیون، ولی برای رادو می‌شد یک میلیارد؛ این ارقام را برای مثال می‌گویم. اختلاف در این حد زیاد بود و در دوره ما با مدیریتی که آقای سمیعی داشت خداروشکر رادو برگشت و مشکلی بابت این موضوع پیش نیامد. قول و قرارهایی که با ما گذاشته شد تا زمانی که خود من در باشگاه بودم انجام شد؛ ما با هم دوست شدیم و عکس‌هایی که گرفتیم این موضوع را مشخص می‌کرد اما معلوم بود با توجه به قراردادی که بسته شده این اتفاق بالاخره خواهد افتاد.

معاون سابق پرسپولیس افزود: من هم بازیکن بودم و او بازیکنانی بود که سنش بالاتر رفته و به او بازی کمتری می‌رسید و با توجه به قرارداد چند ساله‌ای که داشت این امکان وجود داشت که برود و بخواهد پولش را بگیرد. این اتفاق الان افتاده و اگر ما بخواهیم به اصل مسئله بپردازیم، اصل مسئله قراردادی است که بسته شده است. اینکه الان بگوییم چه کسی مقصر بوده زیاد دردی را دوا نمی‌کند؛ ما باید قراردادهایی ببندیم که بعدا بشود از آنها دفاع کرد که این مشکلات پیش نیاید.

او در پاسخ به اینکه آیا امکان نداشت با او توافق جدیدی در مورد قراردادش انجام شود گفت: قراردادی که او داشت تقریبا چهار ساله بود. سه سال قرارداد داشت و یک سال هم تمدید شده بود. من فکر می‌کنم هیچ بازیکن عاقلی نمی‌آید از این موضوع بگذرد و از قراردادی یک میلیون یورویی چشم‌پوشی کند و قراردادش را کم یا فسخ کند. ما به‌صورت شفاهی هم در مقاطعی به او پیشنهادهایی دادیم اما از نظر من که فوتبالی هستم غیر منطقی بود که بیاید قراردادی را که بسته شده و همه ارکان قضایی به نفع او رای خواهند داد؛ فسخ کند. بحث قراردادی است که با او بسته شده و بازیکن مسیر خودش را می‌رود. این اتفاق می‌طلبد که باشگاه‌های ما به سمت بستن قراردادهای حرفه‌ای‌تر بروند. این مشکل به هیچ‌وجه مشکل بازیکن نیست بلکه مشکل نحوه قرارداد بستن ماست.

شکوری در پاسخ به اینکه با مدیرانی که چنین ضربه بزرگی به تیم می‌زنند چه باید کرد؛ گفت:  من فکر می‌کنم این سوال را از من نباید بپرسید بلکه باید از دوستان دیگر بپرسید که نهادهای نظارتی و تصمیم‌گیر هستند؛ این دوستان باید پاسخگو باشند.

دیدگاه‌ها