کد خبر : 1820046 | 28 فروردين 1401 ساعت 10:37 | 49.3K بازدید | 33 دیدگاه

بحث مسی- رونالدو پای پست ستاره جوان (عکس)

الخاندرو گارناچو، ستاره آینده دار منچستریونایتد روزی تاریخی را در مقابل نوریچ سپری کرد.

بحث مسی- رونالدو پای پست ستاره جوان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه منچستریونایتد مقابل نوریچ در لیگ برتر به دشواری و با هت تریک کریستیانو رونالدو به برتری دست یافت تا هنوز امیدوار به رسیدن به لیگ قهرمانان در فصل آینده باشد. الخاندرو گارناچو، بازیکن 17 ساله و آینده دار یونایتد اما برای اولین بار توسط سرمربی موقت رالف رانگنیک روی نیمکت ذخیره های یونایتد قرار گرفت. رالف رانگنیک پیش از بازی در مورد الخاندرو گارناچو گفت: "او در دو هفته گذشته با ما تمرین کرده و یکی از آینده‌دارترین بازیکنان است. گارناچو فقط 17 سال دارد و اگر بتواند آرامش خود را حفظ کند نه تنها روی نیمکت خواهد نشست، بلکه برای این باشگاه بازی خواهد کرد."

اما الخاندرو گارناچو علاقه زیادی به رونالدو دارد و حتی پس از گلزنی برای تیم زیر 18 سال یونایتد در جریان پیروزی 4-1 مقابل اورتون در ماه فوریه، جشن شادی همیشگی ستاره پرتغالی را انجام داد. رونالدو نیز در پایان این دیدار و بر خلاف همیشه توپ هت تریک خود را به خانه نبرد و آن را به الخاندرو گارناچو هدیه داد.

الخاندرو گارناچو آرژانتینی نیز ذوق زده از این اتفاق، در پایان این دیدار با انتشار تصویری از خود در کنار کریستیانو رونالدو در صفحه خود نوشت: "بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال".

اما سرخیو آگوئرو که رابطه ای دوستانه و صمیمی با لیونل مسی دارد در واکنش به او پای این پست نوشت: "دلیلش این است که هنوز با بهترین بازیکن تاریخ (لیونل مسی) هم‌بازی نبوده ای."
 

1706456

دیدگاه‌ها