کد خبر : 1820052 | 28 فروردين 1401 ساعت 10:59 | 128.7K بازدید | 16 دیدگاه

بیشترین حمایت ممکن را دریافت کردم

پیام نیازمند: این دردناک‌ترین شب زندگی‌ام بود

بعد از یک شکست سنگین، دروازه‌بان جوان و خوش اخلاق فوتبال ایران چاره ای جز کنار آمدن با کابوس شبانه ورزشگاه دراگائو ندارد.

پیام نیازمند: این دردناک‌ترین شب زندگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، هواداران فوتبال در ایران شب گذشته احساس دوگانه‌ای در قبال دیدار پورتو و پورتیموننزه در لیگ پرتغال داشتند؛ هر گلی که طارمی می‌زد شاید یک حس غرور و شادی بزرگ در خود داشت اما از سویی دیگر حضور نیازمند در دروازه حریف، غم بزرگتری هم در پی داشت.
بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی، وقتی لاین‌آپ پورتیموننزه برابر پورتو اعلام شد و نام پیام نیازمند به عنوان دروازه‌بان این دیدار مشخص شد یک حس فوتبالی فوق العاده برای هواداران فوتبال در ایران شکل گرفت. دروازه‌بان و مهاجم ملی‌پوش ایرانی در پرتغال و در لیگ این کشور روبروی یکدیگر قرار می‌گرفتند و این می‌توانست اتفاق مهمی تلقی شود. 
این گلر ملی‌پوش اما در بازی شب گذشته توان مقابله با مهاجمان حریف را نداشت و در نهایت تسلیم هت‌تریک مهدی طارمی شد و شکست هفت گله تیمش را پشت سر گذاشت. اتفاقی که از آن به عنوان یک شب تلخ و دردناک یاد می‌کند. 
با او دقایقی کوتاه صحبت کردیم اگرچه خودش تمایل زیادی به حرف زدن نداشت.

1706463

 

بعد از مدت‌ها توانستی به ترکیب اصلی تیمت راه پیدا کنی. این در ابتدا یک خبر خوشحال کننده برای فوتبالدوستان ایرانی بود اما نتیجه پایانی آن چیزی نبود که انتظارش را می‌کشیدیم. 
در تمام این روزها و ماه‌ها با بالاترین انگیزه و توان فنی تلاش کردم تا به جایگاه ثابت برسم. شاید از بدشانسی من بود که این بازی را تجربه کنم. جای توجیه و بهانه ندارد، ما واقعا بد بودیم و نتیجه آن هم این شکست سنگین بود. می‌توانم الان بگویم که ترکیب ما تغییرات زیادی داشت و هشت بازیکن اصلی تیم از ترکیب خارج شده بودند که عمده آنها هم نفرات تدافعی تیم بودند. مسلما شما بدون مدافعان اصلی و خصوصا در پست مدافع میانی نمی‌توانید به نتیجه دلخواه برسید.

البته از قدرت پورتو هم نباید به سادگی گذشت. آنها پیش از این بازی هم تقریبا میانگین سه گل زده در هر بازی را ثبت کرده بودند. 
پورتو قدرت اول فوتبال پرتغال محسوب می‌شود. بازیکنان شاخصی در همه پست‌ها دارند و البته همانطور که گفتم بدشانسی من بود که در بدترین موقعیت برابر آنها قرار گرفتیم؛ غیبت مهره‌های اصلی تیم و برهم خوردن ساختار دفاعی، با بدترین شرایط مقابل آنها حاضر شدیم. مسلما مقابل بهترین تیم پرتغال و یکی از برترین‌ها در اروپا، بازی کردن بدون مدافع میانی اصلی سخت است و نمی‌توان نتیجه‌ای بهتر از این برای آن پیش‌بینی کرد.

1706469

 

برخورد مهدی طارمی  با تو به چه شکل بود؟
برخوردی سخت‌تر و خشن‌تر از زدن سه گل انتظار داشتید؟ (باخنده) واقعا بازیکن فوق العاده‌ای است. او از لحظه ورود به زمین در چهره‌اش انگیزه موج می‌زد و می‌دانستم کار سختی دارم.

برای تو هم شب بدی رقم خورد. همیشه به عنوان گلری کار در بیار و آینده‌دار از تو یاد می‌شد اما...
ابتدا بگذارید بابت پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای که دریافت کردم از تمام دوستانم تشکر کنم. کسانی که مرا باور دارند و اتفاقات فوتبالی را متوجه می‌شوند. باید دستم را روی زانوهایم بگذارم و بار دیگر بلند شوم. مسیر درازی در پیش است. قبول دارم که شب دردناک و تلخی برایم بود. آینده مسلما اتفاق روشنی برایم قرار داده است و به آن ایمان دارم. شرایط در آینده تغییر خواهد کرد و کار من این است که دست از تلاش برندارم.

دیدگاه‌ها