کد خبر : 1820078 | 28 فروردين 1401 ساعت 12:54 | 73.7K بازدید | 9 دیدگاه

روزنامه‌ها در تسخیر شاهزاده پارسی

تیتر نامبر وان پرتغال: طارمی روی جلد راه می‌رود!

مهدی طارمی توانست تیتر و عکس صفحه نخست تمامی روزنامه های ورزشی کشور پرتغال را به خود اختصاص دهد.

تیتر نامبر وان پرتغال: طارمی روی جلد راه می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیره کننده مهدی طارمی در دیدار شب گذشته مقابل پورتیموننزه باعث بازتاب های زیادی در فضای رسانه ای پرتغال شد. حواشی که طی روزهای گذشته از سوی رسانه رسمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای طارمی به وجود آمده بود، سبب شد تا این درخشش بیش از پیش در کانون توجه قرار بگیرد.

دو روز پیش بود که یادداشتی در سایت رسمی اسپورتینگ نزدیک ترین رقیب پورتو در راه کسب عنوان قهرمانی به انتشار رسید که در آن یادداشت، توهین های عجیبی نسبت به مهدی طارمی درج شده بود که این مسئله با واکنش شدید هواداران پورتو در فضای مجازی همراه شد.

طارمی نیز شب گذشته پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه و ثبت یک پاس گل، با نشان دادن علامت هیس منتقدانش در باشگاه رقیب را به سکوت دعوت کرد و اینگونه پاسخ مناسبی به یادداشت توهین آمیز نشان داد.

صبح امروز تمامی نشریات ورزشی پرتغال تصویری از مهدی طارمی را روی جلد شماره یک خود کار کرده و به درخشش این فوق ستاره ایرانی در پیراهن اژدهایان اشاره کردند.

1706512

روزنامه اوژوگو در نسخه امروز خود نوشت: «اژدها حریف خود را در هم کوبید، لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد و فشار را به آلوالاده منتقل کرد». این روزنامه با اشاره به پیروزی پر گل پورتو برابر پورتیموننزه، از مسجل شدن حضور این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل بعد خبر داد و با اشاره به دیدار حساس امشب اسپورتینگ و بنفیکا در استادیوم آلوالده لیسبون، از افزایش فشارها بر روی رقیب مستقیم خود بر سر کسب عنوان قهرمانی خبر داد.

اوژوگو که تصویری از هیس نشان دادن مهدی طارمی را روی جلد خود کار کرده، در ادامه نوشت: «طارمی سه گل به ثمر رساند و مخالفان را ساکت کرد». این روزنامه به حواشی پیش آمده از سوی باشگاه اسپورتینگ اشاره کرد و نوشت که مهاجم ایرانی اینگونه رقیب را به سکوت دعوت کرده است.

1706511

 

روزنامه آبولا دیگر نشریه معتبر پرتغال نیز تصویر شماره یک خود را به مهدی طارمی اختصاص داده است. آنها از اعداد 40+7 استفاده کرده‌اند که عدد چهل نشان دهنده مدت زمان حضور پینتو دا کوستا بر ریاست باشگاه پورتو است که این تیم توانست در سالگرد حضور این مدیر قدیمی، به سمت قهرمانی پیش برود و عدد هفت نیز نشان دهنده تعداد گل های پورتو در دیدار شب گذشته است.

آبولا همچنین با تیتر «طارمی سه امتیاز می‌گیرد و پیامی می‌فرستد»، از پیام خاص ستاره ایرانی پورتو برای منتقدان خود در باشگاه رقیب یعنی اسپورتینگ خبر داده است.

1706514

 

روزنامه رکورد ترجیح داد که تیتر و عکس شماره یک خود را به دربی بزرگ لیسبون میان اسپورتینگ و بنفیکا اختصاص دهد اما در سمت راست جلد صفحه نخست این نشریه نیز تصویری از لحظه شادی مهدی طارمی دیده می شود و این روزنامه از تیتر ARRASO! به معنای ناک اوت برای دیدار پورتو و پورتیموننزه استفاده کرده است.

1706515

 

نشریه Correio da Manhã نیز عکسی از مهدی طارمی را در صفحه اصلی خود کار کرده و نوشته است: پورتو 7-0 پورتیموننزه را شکست داد و گامی بزرگ به سمت قهرمانی برداشت. پورتو برای بازی جام حذفی پرتغال روز پنجشنبه با اسپورتینگ تمرین خوبی داشت طارمی و اوانیلسون در اوج آمادگی به سر می برند و مشکلات بزرگی در انتظار شیرها (لقب اسپورتینگ) است.

1706513

و بالاخره اینکه روزنامه Jornal de Notícias نیز عکسی از مهدی طارمی را روی صفحه نخست خود کار کرد و نوشت: پورتو با تمام توان، بزرگترین پیروزی فصل را به دست آورد و به نظر می رسد گام های بلندی را به سمت عنوانی برمی دارد.

این روزنامه با اشاره به اینکه پورتو بارانی از گل را بر سر حریف خود خالی کرد، با اشاره به هت تریک مهدی طارمی، از این بازیکن ایرانی تمجید کرده است.

دیدگاه‌ها