کد خبر : 1820095 | 28 فروردين 1401 ساعت 13:52 | 40.6K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره مغضوب یونایتد در اولدترافورد هو شد (عکس)

هواداران یونایتد نسبت به عملکرد پل پوگبا، ستاره فرانسوی و گران قیمت تیم خود واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل به اتمام می رسد. این ستاره فرانسوی دیروز در دیدار مقابل نوریچ به ترکیب اصلی بازگشت، اما در اواخر بازی مصدوم شده و در دقیقه 74 جای خود را به خوان ماتا داد. اما پل پوگبا پس از خروج از زمین مورد اعتراض هواداران قرار گرفت، در استادیوم اولدترافورد هو شد و البته با علامت دست خود پشت گوش، نشان داد اهمیتی به این مسائل نمی دهد. 

پس از شکست آرسنال و تاتنهام، در نهایت هت تریک کریستیانو رونالدو در خانه امیدهای یونایتد را برای حضور در جمع چهار تیم برتر زنده نگه داشت، اما این نمایش ضعیف موجب رضایت هواداران میزبان نشد و آنها ناراحتی خود را از سبک بازی یونایتد و عملکرد ستاره های بزرگ این تیم نشان دادند.

به نظر می رسد پل پوگبا تمایلی به تمدید قرارداد با یونایتد ندارد و بعد از شش سال از این تیم جدا خواهد شد. پل پوگبا در تابستان سال 2016 و به عنوان گران ترین بازیکن وقت تاریخ فوتبال دوباره به اولدترافورد بازگشت، اما در این مدت نتوانست نمایش چندان اثربخشی از خود ارائه دهد و بسیاری از مسابقات را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد.

رالف رانگنیک در پایان بازی در مورد واکنش هواداران به پل پوگبا گفت: "راستش را بخواهید من خودم چیزی نشنیدم. اما ما در مورد این اتفاق با کادر فنی در رختکن صحبت کردیم. البته درک می کنم که طرفداران یونایتد ناامید هستند و شرایط برای ما نیز این ‌گونه است. اما تصور نمی کنم آنها باید با بازیکنان به شکل فردی و به این شکل برخورد کنند و معتقدم این کار صحیح نیست."

1706538
1706539

دیدگاه‌ها