کد خبر : 1820237 | 29 فروردين 1401 ساعت 11:50 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

سه مسابقه هیجان‌انگیز در انتظار شماست؛

گزارش؛ از امشب تا بامداد فردا با فوتبال

امشب سه فوتبال مهم داخلی خواهیم داشت که یکی در جام حذفی و دو تای دیگر در آسیاست.

گزارش؛ از امشب تا بامداد فردا با فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن عید نوروز، ترافیک فوتبال‌های مهم، هفته به هفته سنگین تر می شود. علاوه بر فوتبال های حساس و هیجان انگیز اروپایی، تنور بازی های داخلی هم رفته رفته داغ می شود. اگرچه بازی های لیگ برتر در ماه رمضان تعطیل است اما دو نماینده کشورمان در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای صعود به دور حذفی می جنگند و مراحل پایانی جام حذفی نیز در حال انجام است. امشب سه فوتبال مهم داخلی خواهیم داشت که یکی در جام حذفی و دو تای دیگر در آسیاست.

آلومینیوم – خلیج فارس/ نیمه نهایی جام حذفی/ ساعت:20:30

اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی امشب در اراک برگزار می شود. شاگردان مهدی رحمتی در مرحله یک چهارم نهایی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهند. آنها برای رسیدن به فینال، باید از سد تیمی بگذرند که از خودشان هم شگفتی سازتر است!
تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر با پشت سر گذاشتن سه حریف لیگ برتری (هوادار، نفت MIS و مس رفسنجان) به جمع چهار تیم نهایی راه یافت و اگر بتواند از خوان چهارم هم به سلامت عبور کند، دومین فینالیست دسته دومی تاریخ جام حذفی خواهد بود. البته اراکی ها هم در دومین سال حضورشان در لیگ برتر و در شرایطی که برای اولین بار هوادارانشان را بعد از دو سال کنار خود خواهند داشت، برای پیروزی و حضور در دیدار نهایی، کلی انگیزه دارند. نساجی و مس کرمان فردا دیگر دیدار این مرحله را برگزار می کنند.

1706805

فولاد – آخال / دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ ساعت:21:45

شاگردان نکونام کار خود در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا را با دو مساوی مقابل الغرافه و شباب الاهلی شروع کردند. آنها در بازی سوم یک بر صفر آخال را شکست دادند تا هم امتیاز با الغرافه صدرنشین (5 امتیاز)، با رتبه دوم به استقبال دور برگشت بروند.
یکی از دو نماینده ایران در این فصل از ACL امشب از ساعت 21:45 در شروع مسابقات دور برگشت به مصاف نماینده ترکمنستان خواهد رفت. فولاد می تواند با تکرار پیروزی دور رفت مقابل آخال، ضمن بالا بردن شانس صعود خود از گروه، در صورت لغزش الغرافه مقابل شباب الاهلی، صدر را مال خود کند.

1706806

سپاهان – التعاون/ دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ ساعت:00:45

شاگردان نویدکیا برخلاف شروع خوبی که داشتند (پیروزی 3-1 مقابل پاختاکور) در دو بازی بعدی شکست خوردند و با همان سه امتیاز و رتبه آخر راهی دور برگشت شدند.
یک شروع خوب مشابه دور رفت، می تواند دوباره موتور سپاهان را گرم کرده و این تیم را به مدعی صعود از گروه تبدیل کند. دیدار امشب با نماینده عربستان، تقابلی کاملا شش امتیازی برای سپاهان است.
التعاون و الدحیل تیم های 6 امتیازی گروه چهارم هستند؛ محرم نویدکیا به خوبی می داند که دیگر تیمش زمانی برای آزمون و خطا ندارد و باید هر چه در چنته دارد رو کند. اگر اغراق نباشد می توان این بازی را یک بازی مرگ و زندگی برای زردپوشان اصفهان دانست.

1706807

دیدگاه‌ها