کد خبر : 1820329 | 29 فروردين 1401 ساعت 22:07 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

میرزاجانپور: امیدوارم شایسته‌ترین‌ها انتخاب شوند

دریافت‌کننده با تجربه تیم ملی والیبال با اشاره به حضور 5، 6 بازیکن در هر پست، گفت: همه بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی انگیزه دارند.

میرزاجانپور: امیدوارم شایسته‌ترین‌ها انتخاب شوند

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی میرزاجان‌پور یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی والیبال در حاشیه تمرین این تیم گفت: بعد از لیگ برتر، استراحتی یک‌ماهه داشتیم و شرایط بدنی خوبی نداشتیم. این مرحله از تمرینات ۲۰ فروردین آغاز شد و فردا به پایان می‌رسد. در مجموع رفته‌رفته بدن‌هایمان به شرایط بهتری خواهد رسید.
وی با اشاره به جوان شدن ترکیب تیم، گفت: اکثر بازیکنان جوان و کم تجربه هستند. امیدوارم در رقابت‌های لیگ ملت‌ها بچه‌ها به کمک کادرفنی، بازی به بازی بهتر شوند و نقاط ضعف خود را پوشش دهند و دستورات کادرفنی را به‌درستی در زمین پیاده کنند.
دریافت‌کننده تیم ملی ادامه داد: در هر پست 5 الی 6 بازیکن در اردو حضور دارند و همگی انگیزه لازم را دارند تا خود را به کادرفنی اثبات کنند. انگیزه همه بازیکنان بالاست. ضمن این که کادرفنی کارهای تکنیکی و تاکتیکی را شروع کرده‌اند. فشار تمرینات بالاست ولی همه با نشاط تمرین می‌کنند و امیدوارم هر بازیکنی که شایسته‌تر است به حق خود که پوشیدن پیراهن تیم ملی است؛ برسد.

دیدگاه‌ها