کد خبر : 1820336 | 29 فروردين 1401 ساعت 22:30 | 4.3K بازدید | 4 دیدگاه

کادرفنی با انتخاب این جوان‌ها ریسک بزرگی کرده

خوش خبر: عبادی‌پور از همه دیرتر می‌رسد

به گفته سرپرست تیم ملی والیبال صابر کاظمی اولین و میلاد عبادی‌پور آخرین لژیونرهایی هستند که به اردو اضافه می‌شوند.

خوش خبر: عبادی‌پور از همه دیرتر می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که حدود 50 روز تا شروع لیگ ملت‌های والیبال 2022 باقی مانده، هنوز چند بازیکن در اردوی تیم ملی حاضر نیستند، اما برنام‌های تدارکاتی تیم ملی مشخص شده است.
امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی در حاشیه تمرین تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از تماس‌ها و مکاتبات زیادی که داشتیم، فعلا دو بازی با تیم ملی صربستان را تنظیم کردیم. آن‌ها در شرایط خوبی ما را پذیرفتند. همزمان که ما آنجا هستیم، دو، سه تیم دیگر هم در صربستان هستند و ممکن است بتوانیم یک بازی تدارکاتی دیگر هم داشته باشیم تا با سه بازی تدارکاتی راهی برزیل شویم. 
وی در خصوص زمان ورود لژیونرها عنوان کرد: بردیا سعادت، میلاد عبادی‌پور، صابر کاظمی و مرتضی شریفی لژیونرهایی هستند که در لیست تیم ملی قرار دارند. فکر می‌کنم دیرتر از همه این نفرات، میلاد عبادی‌پور به ما ملحق شود چون تیمش در لیگ لهستان به مراحل پایانی راه یافته است. این موضوع شاید کمی به‌خاطر مسائل ویزایی نگران کننده هم باشد. به هر حال او قرارداد دارد و مجبور هستیم که کارها را هماهنگ کنیم.
سرپرست تیم ملی ادامه داد: بردیا سعادت تیمش برای هشتم و نهمی بازی می‌کند و در تلاش هستیم تا این بازیکن را زودتر به ایران بیاوریم. شریفی هم هنوز بازی‌هایش ادامه دارد و تیمش برای کسب مقام پنجم تلاش می‌کند. این دو بازیکن خودشان هم عنوان کردند دوست دارند زودتر به تیم ملی ملحق شوند. فکر می‌کنم صابر کاظمی زودتر از سایر نفرات به ما ملحق شود. 
خوش خبر در پاسخ به این سوال که ممکن است بازیکنی به جز نفرات اعلام شده برای لیگ ملت‌ها به تیم ملی دعوت شود، گفت: ما باید تا 12 روز آینده اسامی 25 بازیکن را برای لیگ ملت‌ها اعلام کنیم و این لیست غیرقابل تغییر خواهد بود. در این 12 روز بعید می‌دانم اتفاق خاصی بیفتد؛ مگر اینکه خدایی ناکرده بازیکنی مصدوم شود. 
وی در پایان در خصوص اینکه پیش بینی‌اش از نتایج تیم ملی چیست، اضافه کرد: لیگ جهانی برای ما همیشه پر افت و خیز بوده و امسال نیز بعید می‌دانم بتوانیم در روند ثابتی حرکت کنیم. تیم جوانی داریم و باید به آن‌ها فرصت دهیم. کادرفنی هم ریسک بزرگی کرده که با این بازیکنان وارد لیگ ملت‌ها می‌شود. باید صبر داشته باشیم تا این تیم برای المپیک پاریس پخته و آماده شود.

دیدگاه‌ها