کد خبر : 1820489 | 30 فروردين 1401 ساعت 19:46 | 43.2K بازدید | 9 دیدگاه

لیست رئال با یک لشکر غایب؛ تمرکز روی سیتی(عکس)

لیست رئال مادرید برای دیدار برابر اوساسونا منتشر شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته‌های اخیر نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده است. شاگردان کارلو آنچلوتی ابتدای هفته یک بازگشت فوق العاده را مقابل سویا رقم زدند و با توجه به شکست شب گذشته بارسلونا برابر کادیز حالا رئال مادرید در آستانه فتح لالیگا قرار گرفته است.

رئال همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. آنها بعد از حذف دو تیم قدرتمند پاری‌سن‌ژرمن و چلسی به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ راه یافته‌اند و  هفته آینده در یک دیدار حساس و هیجان انگیز به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت.

لوس بلانکوس فردا شب در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا مهمان اوساسونا خواهد بود و پیروزی در این بازی رئال را به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. در همین راستا دقایقی پیش لیست رئال مادرید برای دیدار برابر اوساسونا منتشر شد که بر این اساس تیم کارلو آنچلوتی با یک لشکر غایب به پامپلونا خواهد رفت.

1707199

بر این اساس فرلاند مندی، مارسلو، کاسمیرو، ادن هازارد، ماریانو و لوکا یوویچ دیدار برابر اوساسونا را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند و کارلو آنچلوتی تصمیم گرفته به لوکا مودریچ نیز استراحت بدهد. همچنین ‌خسوس وایخو نیز به کرونا مبتلا است. همچنین پیش بینی می‌شود که رئال با چند تغییر به مصاف اوساسونا برود و در واقع به نظر می‌رسد که بیشترِ تمرکز سرمربی ایتالیایی روی دیدار هفته آینده برابر منچستر سیتی است.

دیدگاه‌ها