کد خبر : 1820587 | 31 فروردين 1401 ساعت 11:47 | 31.8K بازدید | 24 دیدگاه

اشتباهات سریالی ادامه دارد؛ فاجعه‌ای به نام مگوایر!

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، شب گذشته باز هم عملکرد خوبی در ترکیب این تیم ارائه نکرد.

اشتباهات سریالی ادامه دارد؛ فاجعه‌ای به نام مگوایر!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد سه‌شنبه شب به مصاف لیورپول رفت تا دیدار معوقه هفته سی‌ام لیگ برتر را در ورزشگاه آنفیلد برگزار کند. 
محمد صلاح دو بار موفق به باز کردن دروازه شیاطین سرخ شد و سهم سادیو مانه و لوییس دیاز هر کدام یک گل بود تا شاگردان یورگن کلوپ در نهایت با نتیجه 0-4 برابر تیم حریف به پیروزی رسیده و به صورت موقت راهی صدر جدول شوند. 
تنها پنج دقیقه طول کشید تا صلاح با استفاده از سازماندهی نامنظم خط دفاعی پنج نفره یونایتد، زمینه‌ساز گل اول لیورپول شود و بار دیگر این مگوایر بود که روی یک اشتباه باعث باز شدن دروازه تیمش شد. 
این ملی‌پوش انگلیسی از خط دفاعی جدا شد تا راه سادیو مانه را در میانه میدان سد کند اما نتوانست به اندازه کافی به این مهاجم لیورپول نزدیک شود و با اشتباه در محاسبه نتوانست او را تحت فشار قرار دهد.

 

1707445


روی همین صحنه بود که مانه توانست با بررسی گزینه‌هایی که برای ارسال پاس داشت، صلاح را انتخاب کرده و توپ را برای این بازیکن ارسال کند تا پاس گل اول را برای دیاز بفرستد. این در حالی بود که جای مگوایر به خاطر حضور در میانه میدان خالی مانده بود. 
این تنها اشتباه مگوایر نبود و او در نیمه دوم نیز در حالی که لیورپول به دنبال زدن گل چهارم بازی بود، سعی کرد در زمان ارسال پاس ژوتا برای صلاح از خط دفاعی عقب بکشد تا این بازیکن را در تله آفساید گرفتار کند.
اما زمان‌بندی او برای انجام این کار کاملا اشتباه بود و همین اتفاق به صلاح اجازه داد که خیلی راحت توپ را در اختیار گرفته و با یک ضربه چیپ از بالای سر داوید دخیا دروازه را برای بار چهارم باز و دبل خودش در این بازی را تکمیل کند. 
عملکرد این بازیکن در بازی شب گذشته موجی از اعتراضات را از سوی هواداران یونایتد به دنبال داشت و این در حالی بود که او پیش از بازی برابر لیورپول مدعی شده بود که اگر عملکردش به اندازه کافی خوب نبود، رانگنیک هر بازی از او در ترکیب ثابت استفاده نمی‌کرد.

دیدگاه‌ها