کد خبر : 1820627 | 31 فروردين 1401 ساعت 14:01 | 13.1K بازدید | 4 دیدگاه

با درخشش برابر یونایتد؛ صلاح به رکورد اوزیل رسید

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، شب گذشته بار دیگر نامش را در جمع گلزنان این تیم به ثبت رساند.

با درخشش برابر یونایتد؛ صلاح به رکورد اوزیل رسید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته با چهار گل برابر منچستریونایتد به پیروزی رسید و صلاح موفق شد نقش مهمی در این پیروزی ایفا کند. 
این بازیکن پاس گل اول لیورپول را در دقایق ابتدایی بازی برای لوییس دیاز ارسال کرد و پس از آن موفق شد دو گل نیز برای این تیم به ثمر برساند تا بار دیگر به روزهای اوج خودش برگشته باشد. 
به این ترتیب صلاح با دو گل و پاس گلی که شب گذشته در بازی برابر منچستریونایتد به ثبت رساند به دومین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که توانسته در یک فصل در هر دو بازی که در خانه و خارج از خانه برابر یونایتد انجام داده هم گل بزند و هم پاس گل ارسال کند. 

 

1707397


به گفته Opta، پیش از این تنها مسوت اوزیل موفق شده بود در فصل 16-2015 لیگ برتر و با پیراهن آرسنال چنین رکوردی را به دست بیاورد. 
صلاح نتوانسته بود در سه بازی آخری که در لیگ برتر به میدان رفت گلزنی کند اما یورگن کلوپ تصمیم گرفت که بار دیگر او را در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد. 
این ملی‌پوش مصری جواب اعتماد مربی تیمش را به خوبی داد و توانست نقش کلیدی در پیروزی لیورپول برابر منچستریونایتد و صعود به صدر جدول رده‌بندی ایفا کند. هرچند آنها حالا یک بازی بیشتر از سیتی دارند و باید در انتظار نتیجه بازی امروز باشند تا مشخص شود که آیا همچنان در صدر جدول خواهند ماند یا بار دیگر جایشان را به سیتی می‌دهند و همچنان باید برای رسیدن به این تیم تلاش کنند.

دیدگاه‌ها