کد خبر : 1820641 | 31 فروردين 1401 ساعت 15:44 | 19.6K بازدید | 7 دیدگاه

فابینیو:

حالا فشار روی سیتی بیشتر شد

فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول هدف این تیم را کسب پیروزی در تمامی مسابقات تا پایان فصل توصیف کرد.

حالا فشار روی سیتی بیشتر شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب همانند بازی رفت نمایش فوق العاده ای در مقابل منچستریونایتد از خود ارائه داد و با چهار گل رقیب دیرینه اش را در استادیوم آنفیلد مغلوب کرد. فابینیو، هافبک موثر لیورپول مدعی شد این پیروزی فشار را روی سیتی افزایش خواهد داد و مرسی سایدی ها برابر یونایتد عملکرد درخشانی ارائه داده اند.

فابینیو گفت: "اول از همه ما باید روی بازی های باقی مانده لیورپول تمرکز و سعی کنیم در تمامی مسابقات پیروز شویم. حالا شاید سیتی کمی بیشتر فشار را حس کند. ما باید تلاش کنیم تا ریکاوری انجام شود و یک روز تعطیل خواهیم داشت که این برای ما مهم خواهد بود. 

1707559

من شخصا بازی‌های منچسترسیتی را تماشا خواهم کرد، اما همانطور که گفتم ابتدا باید روی بازی‌های خودمان تمرکز کرده و تلاش کنیم در تمامی آنها به برتری دست یابیم.  در مقابل یونایتد عملکرد بسیار خوبی داشته و از همان ابتدای مسابقه با انرژی و شدت لازم در زمین حاضر شدیم. ما موقعیت های زیادی خلق کرده، هنگام مالکیت با توپ صبور بوده و کیفیت بالایی از خود نشان دادیم. ما توپ های زیادی را در نیمه زمین حریف به دست آوردیم که این واقعا مهم است. 

در نهایت فکر می کنم برتری 0-4 نشان می دهد ما چه عملکردی در دیدار برابر یونایتد ارائه دادیم. کسب سه امتیاز همیشه مهم است، اما ما می‌خواهیم فوتبالی تماشایی نیز از خود ارائه داده و بهترین بازی خود را در زمین نشان دهیم. کیفیت زیادی در این تیم دیده می شود و ما تلاش می کنیم بالاترین سطح خود را در میدان ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها