کد خبر : 1820703 | 31 فروردين 1401 ساعت 22:40 | 36.4K بازدید | 4 دیدگاه

راز موفقیت آنچلوتی از نگاه ستاره سابق رئال مادرید

ژابی آلونسو، ستاره سابق رئال مادرید‌ معتقد است تا حدود زیادی قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا قطعی شده است.

راز موفقیت آنچلوتی از نگاه ستاره سابق رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از همان ابتدای فصل امتیازات خود را در لالیگا جمع کرد که حالا باعث شده این تیم با فاصله‌ای بسیار خوب در صدر جدول قرار بگیرد. شاگردان کارلو آنچلوتی ابتدای هفته و در دیداری که ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتاده بودند نهایتا سه بار دروازه سویا را باز کردند تا علاوه بر رقم زدن بازگشتی بزرگ و کسب سه امتیاز شیرین، یک گام دیگر خود را به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر کرده باشند.

1706754

از طرف دیگر بارسلونا که تنها خطر جدی برای فتح لالیگا توسط رئال مادرید به‌حساب می‌آمد یک شکست غیرمنتظره دیگر را برابر کادیز متحمل شد تا تیم کارلو آنچلوتی در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

ژابی آلونسو، ستاره سابق رئال مادرید، درباره شانس این تیم برای قهرمانی لالیگا می‌گوید: "امتیازهای زیادی باقی مانده است، اما رئال مدعی اصلی است. آنها با ثبات‌ترین تیم بوده‌اند و این همان چیزی است که بهترین شانس را برای قهرمانی در لالیگا به شما می‌دهد."

ژابی آلونسو همچنین در تمجید از سرمربی سابق خود یعنی کارلو آنچلوتی گفت: "کارلتو مرد عاقلی است و می‌داند چگونه قطعات را پیدا کند و کنار هم بگذارد و به همین دلیل است که در باشگاه‌های بزرگ زیادی حضور داشته و کارهای بزرگ زیادی انجام داده است." 

1706758

دیدگاه‌ها