کد خبر : 1820742 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 11:51 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم نگاه آقای رستمی هم ورزشی باشد

آذرباد: باید چهارمی لیگ را پس بگیریم

هافبک مس رفسنجان می‌گوید برای حفظ آبرو خود و کسب عنوان بهترین رتبه در ۶ بازی پیش رو می‌جنگند.

آذرباد: باید چهارمی لیگ را پس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد در مورد دیدار دوستانه با هوادار گفت: این بازی می‌تواند به بازی‌های آینده ما کمک کند. انشاالله در ۶ بازی آینده بتوانیم با یک برنامه ریزی و هدف خوب، بازی‌ها را به خیر و سلامت بگذرانیم.
او که شانس اول بهترین پاسور لیگ شدن است و در بازی دوستانه به هوادار گل زد در مورد اینکه همین روحیه را برای لیگ حفظ می‌کند ادامه داد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. بازی دوستانه زیاد مهم نیست امیدوارم در بازی رسمی هم گل بزنم یا پاس گل بدهم و به تیمم کمک کنم. انشاالله با یک نتیجه خوب چند هفته اخیر را که نتیجه نگرفتیم؛ سه امتیاز را بگیریم و جبران کنیم .
این بازیکن در پاسخ به این سوال که با حذف استقلال و پرسپولیس از جام حذفی مسی‌ها هم کمی تسکین پیدا کردند یا خیر گفت: خودم به شخصه در این ۱۲ روزی که از بازی گذشته خیلی ناراحت بودم و با حذف استقلال و پرسپولیس روی کاغذ ما هم می‌توانستیم شانسمان را امتحان کنیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است روی یک اتفاق گل خوردیم و ضربات پنالتی هم جزئی از فوتبال و ۵۰-۵۰ است. در هر صورت به‌ نساجی و آلومینیوم تبریک می‌گویم، تیم‌های بزرگی هستند؛ حقشان بود به فینال برسند؛ امیدوارم هرکدام که بهتر بازی کند قهرمان شود.

1698195


هافبک نارنجی‌پوشان رفسنجان در مورد دیدار با فجرسپاسی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر عنوان کرد: بازی راحت در لیگ برتر نداریم. شهر خودرو در سیرجان سه گل به گل گهر زد و تا دقیقه ۸۵ هم جلو بودند. بازی راحتی نداریم و هر ۶ بازی سخت و مهم است. دوست نداریم این جایگاه را از دست بدهیم ما جایگاه‌مان چهارمی بود. باید برای حفظ آبرو خودمان بجنگیم که این رتبه را دوباره پس بگیریم.
آذرباد در پایان در مورد شرایط خوب تیم‌های استان کرمان افزود: نگاه صنایع مس به ورزش خصوصا آقای دکتر سعد‌محمدی در این دو سالی که در مس هستم ویژه بود. همانطور که مشاهده کردید مس شهربابک از لیگ دو به لیگ یک آمد، مس کرمان نتایج خوبی در لیگ یک گرفته، ما قهرمان لیگ یک شدیم و در لیگ برتر هم جایگاه خوبی داریم و ساختارمان کلی عوض شده. از آقای دکتر سعد‌محمدی تشکر می‌کنم؛ الان هم آقای رستمی آمدند و امیدوارم نگاه‌شان، نگاه ورزشی باشد چون در این سال‌ها خیلی زحمت کشیده شده. امیدوارم در آینده بیشتر از تیم‌های مس بشنوید.

دیدگاه‌ها