کد خبر : 1822648 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 15:07 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

یک پاس گل دیگر هم دادم، لحاظ کنید

آذرباد: این برد را مدیون دفاع جوانمان هستیم

کاپیتان مس می گوید در عین رقابت باید رفاقت هم وجود داشته باشد تا فوتبال زیبا شود.

آذرباد: این برد را مدیون دفاع جوانمان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد در مورد پیروز دو بر یک مس مقابل فجر سپاسی به خبرنگار ما گفت: پس از چند هفته عدم نتیجه‌گیری در لیگ برتر و جام حذفی نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز داشتیم که خدا را شکر با اولین برد ما در حضور هواداران در ورزشگاه همراه شد و از این بابت بسیار خوشحال هستیم. حضور هواداران در ورزشگاه باعث ایجاد هیجان و جان تازه به تیم شده بود و حتی با وجود دریافت گل اول توانستیم با حمایت و انگیزه هواداران در طول بازی این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
او در مورد صحنه ای که بازیکن فجر پیراهنش را کشید ادامه داد: در یکی از صحنه‌ها پس از دریبل کردن دو سه نفر از بازیکنان حریف لب خط طولی، نبی‌زاده هافبک فجر پیراهن من را پشت محوطه محکم کشید و باعث شکل‌گیری یک موقعیت خوب پشت هجده قدم شد.
آذرباد در مورد صحبت‌های محمد ربیعی در مورد جوانگرایی در مس اضافه کرد: روز گذشته با نظر کادرفنی امید لطیفی که جوان بسیار آینده داری است برای تیم به میدان رفت و علاوه بر لطفی بازیکنان جوان و مستعد دیگری نیز داریم و امیدوارم به زودی به ترکیب اضافه شوند تا هم به تیم و هم به این بازیکنان کمک شود.
آذرباد در مورد حرکت مجید نصیری که در نهایت منجر به گل منشا شد عنوان کرد: مجید نصیری در یک موقعیت از گل خوردن ما جلوگیری کرد، جوان خیلی خوبی است، انشاالله در آینده بیشتر از او خواهید شنید. فایز توپ را به مهرداد رضایی رساند و من هم توپ را به منشا رساندم ولی انصافا نباید از پاس گل خوب مهرداد گذشت و در این بین من یک پاس گل دیگر هم دادم که از این موضوع خوشحالم.
وی در مورد صحنه ای که فیرپلی کردند و توپ را از کرنر به اوت فرستادند توضیح داد: یکی از بچه ها فجر روی زمین افتاده بود ما بازی کردیم و کرنر شد و همان توپ را بیرون زدیم که فوتبال جوانمردانه را به نمایش بگذاریم، ما در سه ۴ موقعیت در حالت ضد حمله بودیم. فوتبال به همین چیزهایش قشنگ است که در کنار رقابت رفاقت هم باشد، ما می توانستیم گل بزنیم ولی رو به بازی جوانمردانه آوردیم.
کاپیتان مس در مورد بازگشت تیمش به رده چهارم جدول لیگ افزود: البته تیم ما الان با یک بازی بیشتر در رده چهارم قرار دارد و باید منتظر دیدار فولاد و گل گهر باشیم ولی در هر صورت تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این رتبه را تا روز پایانی لیگ حفظ کنیم.
آذرباد در مورد دیدار هفته آینده مس برابر نساجی قهرمان جام حذفی ضمن تمجید از شاگردان الهامی افزود:  تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی به کار خواهیم بست.

دیدگاه‌ها