کد خبر : 1820867 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 13:46 | 19.1K بازدید | 7 دیدگاه

بیشتر از آرتتا و توخل و کم تر از کونته و راجرز؛

سرمربی جدید یونایتد نصف گواردیولا پول می‌گیرد!

اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، سالانه 9 میلیون یورو حقوق از این تیم دریافت خواهد کرد.

سرمربی جدید یونایتد نصف گواردیولا پول می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاخ سالانه 9 میلیون پوند در منچستریونایتد به جیب خواهد زد، کمتر از نصف مبلغی که پپ گواردیولا در منچستریونایتد می‌گیرد. حتی برندن راجرز از لسترسیتی بیشتر از مردی که وظیفه هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفته درآمد خواهد داشت.

1707801

تن هاخ سرانجام پس از هفته ها گمانه زنی روز پنجشنبه به عنوان سرمربی جدید یونایتد معرفی شد.
او در تابستان امسال پس از اتمام فصل با آژاکس رسما هدایت شیاطین سرخ را برعهده می گیرد. با این حال همانطور که مشخص شده او پنجمین سرمربی لیگ برتر انگلیس به لحاظ دریافت دستمزد خواهد بود. این سرمربی هلندی تا ژوئن 2025 قراردادی امضا کرده است که دستمزد سالانه آن 9 میلیون پوند است.

1706352

سرمربی سیتی، گواردیولا، سالانه 19 میلیون پوند دریافت می‌کند اما در عین حال توانسته باشگاه را به بهترین روزهای خود برساند و این حقوق بالای خود را توجیه کرده است. بعد نوبت به لیورپول و یورگن کلوپ می‌رسد، جایی که سرمربی آلمانی از لحاظ دریافت دستمزد با 16 میلیون پوند در سال بعد از گواردیولا قرار گرفته است. همچنین پس از این دو نفر آنتونیو کونته دیده می شود که چندی پیش جانشین نونو اسپریتو شد و 15 میلیون پوند از باشگاه لندنی دریافت می‌کند.

بعد از این سه نفر شاهد یک اختلاف قابل توجه هستیم چرا که برندان راجرز سرمربی لستر سیتی با دریافت 10 میلیون پوند در رده چهارم قرار دارد. اگرچه اریک تن هاخ با 9 میلیون پوند پنجمین مربی لیگ برتر انگلیس به لحاظ دریافت دستمزد خواهد بود اما او همچنان خود را بالاتر از میکل آرتتا و توماس توخل می بیند که به ترتیب 8.3 و 7 میلیون پوند در سال از آرسنال و چلسی دریافت می‌کنند. 

1707918

در همین حال، دین اسمیت و توماس فرانک، سرمربیان نورویچ و برنتفورد، کم‌ترین دستمزدها را در لیگ برتر انگلیس دارند که فقط 1.5 میلیون پوند در سال دریافت می‌کنند.

دیدگاه‌ها