کد خبر : 1820868 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 13:47 | 30.6K بازدید | 5 دیدگاه

پنجاه و پنج درصد دریافتی داشته‌ایم

مجدمی: گل سوم را هم به پرسپولیس زدیم

بازیکن باتجربه نفت مسجدسلیمان از شرایط تازه زردپوشان کاملا راضی است.

مجدمی: گل سوم را هم به پرسپولیس زدیم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان موفق شد در بازی دوستانه دیروز پرسپولیس را متوقف کن .
این بهانه‌ای برای مصاحبه با مسلم مجدمی است که دیروز نمایش خوبی مقابل سرخ‌ها داشت. 
مجدمی می‌گوید: ما به این بازی های دوستانه به خاطر وقفه ای که داشتیم نیاز داشتیم. دو بازی دوستانه مقابل دو تیم خوب لیگ انجام دادیم. در بازی با پیکان چون کمی بدن هایمان در حالت فشار بود نتیجه نگرفتیم اما بازی با پرسپولیس خیلی خوب بود و دو بر یک جلو افتادیم گل سوم را هم زدیم که به نظرم آفساید نبود. بچه های که روی نیمکت هم بودند این موضوع را گفتند ولی داور آفساید گرفت که اگر این اتفاق نمی افتاد می بردیم. در نیمه اول ما جلو بودیم داور پنالتی گرفت و مساوی شد ولی در نهایت ما از خودمان راضی بودیم. در این مدت اردو و بازی های خوبی انجام دادیم و می‌توانیم برای بازی ها آماده شویم.
او در مورد دودی که در بازی دوستانه اطراف ورزشگاه را در بر گرفته بود ادامه داد: کمی دود آمد اما خیلی زود برطرف شد بعد هم باران زد و هوا شرایط خوبی داشت.
این بازیکن در مورد اینکه از زمانی که رضا مهاجری آمده شرایط تیم بهتر شده و یک برد مقابل ذوب‌آهن و یک تساوی در بازی دوستانه پرسپولیس گرفتند نظرش را اینگونه بیان کرد: با آمدن آقا رضا کمک خیلی خوبی به تیم شد و شرایط هر روز بهتر می‌شود و از لحاظ روحی روانی و سیستم تیمی بهتر شدیم و بچه‌ها خیلی با انگیزه تر از قبل دارند کار می‌کنند ما تمام تلاشمان را می کنیم در بازی های پیش رو امتیازات لازم را کسب و بتوانیم سهمیه را برای مردم مسجد سلیمان حفظ کنیم.
مجدمی در مورد دیدار با تراکتور گفت: این بازی خیلی حساس است و به نوعی تکلیف ما را در لیگ روشن می کند. تمام تلاشمان را می کنیم با کمک هواداران مان بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و آن ها را خوشحال کنیم. ما بازی رفت را به تراکتور باختیم ولی انشاالله این دیدار را می بریم اگر سه امتیاز را بگیریم با تراکتور هم امتیاز می‌شویم و شرایطمان خیلی بهتر می شود.
مجدمی در پایان در مورد وضعیت مالی افزود: مسئولان در تلاش‌ هستند پول برسانند ما مقداری دریافتی داشتیم که در نهایت به ۵۵ درصد رسید. انشاالله مشکلات مالی حل شود. در این موقعیت حساس وقتش نیست بچه ها دغدغه مالی داشته باشند و باید تمام تمرکزمان روی بازی ها باشد.

دیدگاه‌ها