کد خبر : 1820876 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 14:06 | 3.5K بازدید | 4 دیدگاه

بازی با گل‌گهر به دردمان خورد

معدنچی: فجر با پشتوانه عظیم هواداری می‌ماند

مربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: انجام بازی‌های باقیمانده داخل خانه فجر در شیراز فقط همت استانی را می‌طلبد، وگرنه که حرف زیاد زده شده است.

معدنچی: فجر با پشتوانه عظیم هواداری می‌ماند

مهرزاد معدنچی مربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفتگو با ورزش سه گفت: اردوی کوتاه و بسیار خوبی را با نظر آقای سرآسیایی در سیرجان برگزار کردیم و با محبت باشگاه گل‌گهر و میزبانی بسیار خوب آقای اسفندیارپور مدیرعامل این باشگاه و همچنین محبت آقای قلعه‌نوعی یک بازی تدارکاتی هم مجددا با گل‌گهر برگزار کردیم که واقعا به درد ما خورد.

او افزود: ما در شرایطی که در تعطیلات لیگ‌برتر مجددا کارهای بدنی را در دستور کار داشتیم برای خارج شدن از این فشار بدنی و تمرین شکل جدیدی که بازی می‌کنیم احتیاج به بازی داشتیم که بازی با گل‌گهر واقعا خوب بود و علیرغم از دست رفتن نتیجه، دستاوردهای زیادی برای ما داشت.

مربی فجرسپاسی در خصوص رویارویی با استقلال تهران پیش از تقابل با مس رفسنجان نیز خاطرنشان کرد: با اجرای سیاست‌های سرمربی تيم، انجام بازی‌های به اصطلاح گردن کلفت حتما کمک زیادی به ما خواهد کرد تا با شناخت هر چه بیشتر از نقاط ضعف و قوت خود مهیای بازی مهم با مس در رفسنجان شویم و انشاالله با تمام توان به دلخواه خود دست پیدا کنیم.

معدنچی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه‌های شیراز برای میزبانی در خانه متذکر شد: به حمدالله با باز شدن درب ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران بعد از دوسال همه قدرت تماشاگران را در کمک به تیم‌هایشان دیده‌اند. قطعا فجرسپاسی هم با پشتوانه عظیم هواداری نیاز به انجام بازی‌های باقیمانده در شیراز دارد خصوصا بازی بعد از مس، مقابل مسجد سلیمان که امتیاز آن فوق‌العاده مهم است. ما حرف زیاد شنیده‌ایم و اقداماتی هم شده اما همین قدر بگویم که اولین میزبانی ما در شیراز مقابل نفت مسجد سلیمان یک همت استانی را می‌طلبد.

او در خاتمه گفت: با همدلی و حس فداکاری که آقای سرآسیایی در تیم و مجموعه باشگاه ایجاد کرده، همه و همه فقط روی موفقیت تمرکز کرده‌ایم و با شور و هیجان و حمایت هواداران عزیز شیرازی امسال ليگ‌برتر را با سربلندی پشت‌سر خواهیم گذاشت. بازیکنان با غیرتی داریم که تازه گوشه‌ای از ارزش‌های خود را به ليگ‌برتر نشان داده‌اند. ایمان دارم که فجرسپاسی پایان فصل نزد هوادارانش روسفید خواهد بود.

دیدگاه‌ها