کد خبر : 1820878 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 14:20 | 26.6K بازدید | 13 دیدگاه

امتیازات زیادی از دست داده‌ایم

دیر به خودمان آمدیم؛ غیرممکن است به رئال برسیم

جوردی آلبا کاملا از قهرمانی لالیگا ناامید شده و معتقد است بارسا باید رتبه دومی را قطعی کند.

دیر به خودمان آمدیم؛ غیرممکن است به رئال برسیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در آخرین دیدار از هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا، بامداد امروز مقابل رئال سوسیه‌داد صف‌آرایی کرد و با نتیجه 0-1 بر میزبان خود غلبه کرد.

پی‌یر امریک اوبامیانگ در دقیقه 11 برای آبی‌واناری‌ها گلزنی کرد تا بارسلونا پس از دو شکست متوالی، به جاده پیروزی بازگردد. بارسا هفته گذشته با شکست برابر اینتراخت فرانکفورت از لیگ اروپا حذف شد و چهار روز پیش نیز مقابل کادیز شکست خورد.

1707936

 

نکته قابل توجه و تلخ این مسابقه برای هواداران بارسلونا، مصدومیت مدافعان این تیم بود. رونالد آرائوخو، دنی آلوز و جرارد پیکه در نیمه دوم دچار مصدومیت شدند و ژاوی مجبور شد آنها را به ترتیب در دقایق 55، 66 و 82 تعویض کند. دیگر مدافع بارسلونا یعنی جوردی آلبا نیز در دقیقه 53 احساس آسیب‌دیدگی می‌کرد که به بازی ادامه داد.

آلبا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« برای این پیروزی زجر زیادی کشیدیم چون حریف در سطح بسیار بالایی بازی کرد. در بسیاری مقاطع بازی از ما بهتر بودند و بر بازی تسلط داشتند. اینجا لالیگاست و هیچ دیداری ساده نیست ولی فکر می کنم در مجموع نمایش قابل قبولی داشتیم. توانستیم بدون ارائه یک بازی خوب، با حریف رقابت کنیم و در نهایت برنده بیرون بیاییم. این بسیار حائز اهمیت است.»

1707937

 

آلبا ادامه داد:« گاهی نمی توان خوب و زیبا بازی کرد و باید بلد باشید رقابت کرده و به هر طریقی سه امتیاز را کسب کنید. قهرمانی؟ رئال امسال بسیار خوب کار کرده و ما امتیازات زیادی در نیم فصل اول از دست دادیم. دیگر رسیدن به آنها غیرممکن شده و باید رتبه دوم را قطعی کنیم. هفته هاست شرایط بهتری پیدا کرده ایم ولی متاسفانه دیر به خودمان آمدیم.»

دیدگاه‌ها