کد خبر : 1820882 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 14:45 | 53.4K بازدید | 15 دیدگاه

گزارش نشریه اتلتیک

پوچتینو در شوک؛ حیرت‌زده از انتخاب تن‌هاخ

سرمربی پی اس جی بسیار خوشبین بود که فصل بعد روی نیمکت منچستریونایتد بنشیند.

پوچتینو در شوک؛ حیرت‌زده از انتخاب تن‌هاخ

به گزارش"ورزش سه"، پس از برکناری اوله‌گنار سولسشر، سران منچستر با رالف رانگنیک تا انتهای فصل به توافق رسیدند ولی قرار شد مربی آلمانی از فصل بعد، مدیر فنی تیم باشد و یک مربی بزرگ را برای فصل بعد در نظر بگیرد. فرد مورد نظر رانگنیک نیز اریک تن هاخ بود و دیروز نیز او رسما به عنوان مربی فصل بعد شیاطین سرخ معرفی شد و قراردادی سه ساله امضا کرد. در ابتدا هشت مربی در فهرست گزینه های شیاطین سرخ حضور داشتند و در پایان، تن هاخ و مائوریسیو پوچتینو نامزدهای نهایی شدند.

1706509


 منچستریونایتد به دو دلیل قید پوچتینو را زد، اولی اینکه تردید داشتند او با رئال مادرید برای فصل بعد به توافق رسیده باشد. این در حالی است که رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند، رئال به کارلو آنچلوتی اعتماد کامل دارد و هرگز با پوچتینو برای فصل بعد وارد مذاکره نشده است.
دومین دلیل اینکه در مذاکرات مستقیم، پوچتینو خواستار اخراج چند بازیکن بزرگ تیم شده بود و اینکه توقع داشت یک بودجه هنگفت برای نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته شود. این در حالی است که تن هاخ وعده داده با همین داشته ها و اضافه شدن یکی دو بازیکن جدید، منچستر را متحول کند.

1697490

 

پوچتینو که به نظر نمی رسد فصل بعد روی نیمکت پی اس جی باشد، خود را مهیای بازگشت به لیگ برتر کرده بود و طبق ادعای نشریه انگلیسی اتلتیک، اطمینان داشت که به عنوان مربی منچستریونایتد انتخاب خواهد شد. پوچتینو روز گذشته بیش از هر کسی از اعلام نام تن هاخ به عنوان مربی شیاطین سرخ حیرت زده شد و در شوک به سر می برد. با منتفی شدن گزینه منچستریونایتد و با توجه به اینکه آنتونیو کونته نیز در تاتنهام خوب نتیجه گرفته، باید دید رویای بازگشت پوچتینو به لیگ برتر محقق خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها