کد خبر : 1820892 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 15:21 | 49.4K بازدید | 19 دیدگاه

اپیزودهای پایانی سریال امباپه

رودررو با فلورنتینو پرز؛ امباپه بر سر دوراهی بزرگ

پس از مذاکرات اخیر در قطر، کیلیان امباپه قرار است هفته پیش رو با رئال هم به طور مستقیم گفت‌وگو کند و سپس تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

رودررو با فلورنتینو پرز؛ امباپه بر سر دوراهی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، قضیه کیلیان امباپه به پایان خود نزدیک و نزدیک تر می شود. این اپیزودهای پایانی داستانی است که از مدت ها پیش شروع شده و به زودی سرانجامش مشخص خواهد شد.

سفر اخیر مادر کیلیان امباپه به دوحه، یک سفر از پیش برنامه ریزی شده بود. این آخرین تلاش های دولت قطر برای حفظ ستاره فرانسوی است که در پایان فصل قراردادش تمام خواهد شد و هنوز هیچ تمایلی به تمدید نشان نداده است. اگر در قطر اطمینان دارند که در آخرین مذاکرات بالاخره موفق به حفظ امباپه خواهند شد، در مادرید نیز با خیال راحت به آینده نگاه می کنند و مطمئن هستند که امباپه بر سر وعده خود باقی خواهد ماند و تمدید نخواهد کرد. 

1707959

 

طبق ادعای رادیو RMC، خانواده امباپه، باشگاه رئال مادرید را از سفرشان به قطر آگاه کرده بودند و قرار است هفته پیش رو به مادرید بیایند و این بار رودرروی فلورنتینو پرز، رئیس رئال، مذاکراتی مستقیم داشته باشند. همچنین منابع نزدیک به امباپه به مارکا گفته‌اند که تا به امروز رئال دست بالاتر را دارد. 

این یک واقعیت است که پی اس جی هرگز بیرون میز مذاکره نبود. زمستان یک چک سفید به امباپه پیشنهاد شد ولی ستاره فرانسوی اعلام کرد که پول در انتخاب تیم بعدی او نقشی ندارد و بیش از هر چیزی تیمی بزرگ و سطح بالا برای فتح لیگ قهرمانان می خواهد. به مارکا اطلاع داده شده است که امباپه هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته و اینکه رئال شانس بالاتری برای جذب او دارد ولی برای رسیدن به این نقطه، هنوز فاصله زیادی باقیمانده است.

1707821

 

امباپه پیش از هر انتخابی می خواهد از کیفیت تیم بعدی خود اطمینان حاصل کند. او تیمی جوان و درجه یک می خواهد که برای فتح تمامی جام ها بجنگد. او حتی از رقابت احتمالی با ارلینگ هالند در رئال هم هراسی ندارد و از آن استقبال خواهد کرد. در مورد مسائل مالی نیز او با رئال مشکل خاصی ندارد و باشگاه مادریدی به وی بالاترین پاداش تاریخ فوتبال را خواهد داد که بالغ بر 80 میلیون یورو خواهد بود. هرگز برای یک بازیکن آزاد چنین پاداشی پرداخت نشده است.

1707961


مشکل و مانع بزرگ در حال حاضر به حق پخش تصویری بر می گردد. امباپه 100 درصد درآمد حاصل از حق پخش تصویر خود را می خواهد ولی رئال طبق قوانین باشگاه، حداقل 50 درصد را برای خود می خواهد. البته در میان بازیکنان فعلی رئال، هستند کسانی که کمی بیش از 50 درصد حق پخش را دریافت می کنند ولی هیچکدام 100 درصد حق پخش تصویری خود را در اختیار ندارند. اخیرا امباپه بر سر همین مساله حاضر نشد در یک کمپین تبلیغاتی برای تیم ملی فرانسه حاضر شود. رئال فعلا با این قضیه موافقت نکرده ولی پی اس جی این حق را تمام و کمال به امباپه خواهد داد.

1703420

 

این مساله ای است که امباپه را نگران کرده و فاکتور مهمی برای تصمیم گیری او خواهد بود. پس از جلسه اخیر با پی اس جی و جلسه پیش رو با سران رئال، امباپه با بررسی همه جوانب و داشتن زمان کافی، تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد. او هیچ عجله ای ندارد و در پایان فصل، پرده از تصمیم نهایی خود خواهد برداشت.

دیدگاه‌ها