کد خبر : 1820912 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 18:30 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

اینزاگی: باید پیروزی در دربی میلان را فراموش کنیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به بازیکنانش هشدار داد که تمام تمرکزشان را روی تیم ژوزه مورینیو بگذارند.

اینزاگی: باید پیروزی در دربی میلان را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شنبه شب در دیداری حساس و جذاب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا میزبان رم است. 
نراتزوری برای دومین بار در این فصل در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم مورینیو است. آنها پیش از این در اولین دیداری که برابر رم در کوپا ایتالیا برگزار کردند با نتیجه 0-2 برنده شدند و حالا امیدوار هستند که بتوانند این نتیجه را در این بازی هم تکرار کنند. 
اینزاگی در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت:« این هفته بسیار مهم است. پیروزی برابر میلان اعتماد به نفس ما را تا حد زیادی افزایش داد. ما حالا باید یک فینال دیگر را بازی کنیم و این بسیار مهم است. ما هرگز اعتماد به نفس خودمان را از دست نداده بودیم. یک ماه باقی مانده و بازی‌های دشوار زیادی در پیش داریم.»

 

1707390


این مربی ایتالیایی درباره دیدار برابر رم اظهار داشت:« ما می‌دانیم که باید به مصاف یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ برویم و با مربی بسیار خوبی روبرو شویم که همگی او را می‌شناسیم. او عملکرد بسیار خوبی در رم داشته و ما باید تمام تمرکزمان را به این بازی معطوف کنیم. این دیداری حیاتی و حساس برای ما است.»
او درباره شرایط بازیکنانش برای این دیدار اضافه کرد:« تا امروز همه بازیکنان جز ویدال که در دربی از ناحیه مچ پا مصدوم شد در اختیار تیم هستند. هافبک‌های حاضر در ترکیب ثابت خیلی بازی کرده‌اند اما ویدال، گالیاردینی و وچنیو خیلی خوب تمرین کرده‌اند و می‌توانند به ما کمک کنند. امیدواریم که ویدال هم زودتر از آنچه انتظار داریم بار دیگر به ترکیب تیم برگردد.»
سرمربی اینتر به بازیکنانش درباره این بازی هشدار داده و ادامه داد:« ما باید دربی را فراموش کنیم چون فردا باید با تیمی که از شرایط بسیار خوبی برخوردار است روبرو شویم. ما باید عزم راسخی داشته باشیم و از این موضوع آگاه باشیم که هر تیمی می‌تواند تا پیش از پایان فصل برای ما دردسرساز شود.»

دیدگاه‌ها