کد خبر : 1820919 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 19:29 | 11.9K بازدید | 6 دیدگاه

توخل: راهی برای بهبود شرایط چلسی ندارم

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید هنوز نتوانسته راهی برای بهبود شرایط این تیم در دیدارهای خانگی پیدا کند.

توخل: راهی برای بهبود شرایط چلسی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج میزبان وستهام است. 
آبی‌های لندن از 15 بازی خانگی این فصل لیگ برتر تنها 26 امتیاز به دست آورده‌اند و شرایط در چند هفته اخیر برای آنها دشوارتر هم شده است. چلسی در سه بازی اخیر خانگی خود سه شکست را به ثبت رسانده و 11 گل از برنتفورد، رئال مادرید و آرسنال دریافت کرده است.
توخل در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« این غیرعادی است و من نمی‌دانم چه دلیلی دارد. اگر فقط یک موضوع خاص بود، ما رختکن را عوض می‌کردیم یا به هتل دیگری می‌رفتیم و کارهایی از این دست انجام می‌دادیم اما شاید چنین کارهایی بیشتر از هر چیز مربوط به خرافات باشد.»

 

1702814


او درباره راه حلش برای خروج از این شرایط اظهار داشت:« من هنوز هیچ راه حلی برای بهبود شرایط پیدا نکردم اما باید بگویم که در حال حاضر تیم کمی خسته است. این موضوع برابر برنتفورد و رئال مادرید مشخص بود. شرایط در سه بازی بعدی بهتر شد و در دیدار برابر آرسنال بازی را خوب شروع کردیم. من از انرژی و کیفیت تیم راضی بودم اما بازیکنان ناگهان دوباره خودشان را باختند.»
این مربی درباره شرایط تیمش در هفته‌های اخیر اضافه کرد:« گاهی مشکل تاکتیکی یا آمادگی نیست. گاهی باید کیفیت خوب تیم حریف را پذیرفت. مشخص کردن این که آیا چنین شرایطی به خاطر اشتباهات ما بوده یا خیر بسیار دشوار است. همیشه در دیدارهای خانگی باید احساس توانایی بازگشت به بازی وجود داشته باشد اما در حال حاضر شرایط برای ما بسیار سخت شده است. »
سرمربی چلسی با اشاره به روحیه بازیکنانش گفت:« حالا کار ما این است که به بازیکنان این اطمینان را بدهیم که می‌توانند همچنان به مسیرشان ادامه دهند، باید هواداران را متقاعد کنیم که از آنها حمایت کنند و حس مثبتی داشته باشند چون هنوز راه زیادی در پیش داریم و باید به یکدیگر اعتماد داشته باشیم. پس نباید الان خرافاتی شویم.»

دیدگاه‌ها