کد خبر : 1820930 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 20:23 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

اقدام عجیب مورینیو؛ سکوت پیش از دیدار با اینتر

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بار دیگر تصمیم گرفت که پیش از دیدار برابر اینتر در کنفرانس خبری شرکت نکند.

اقدام عجیب مورینیو؛ سکوت پیش از دیدار با اینتر

به گزارش "ورزش سه"، رم روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو مهمان تیم اینتر خواهد بود. 
این سومین بار است که این دو تیم در فصل جاری روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند و مورینیو برای دومین بار پس از شکست 0-2 در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا باید در سن سیرو به مصاف تیم سابقش برود. 
این مربی پرتغالی در اقدامی عجیب بار دیگر تصمیم گرفت که در کنفرانس خبری پیش از این بازی هم حضور پیدا نکند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که او پیش از این در دو بازی قبلی نیز در اقدامی مشابه در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اینتر شرکت نکرده بود. 

 

1702977


با این حال، روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شده که دلیل مورینیو برای عدم حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی این است که دوست ندارند به سوالات درباره داوری پاسخ دهد، چرا که او پس از بازی روز دوشنبه برابر ناپولی به شدت از عملکرد داور بازی انتقاد کرده بود. 
انتخاب سیمونه سوزا برای قضاوت بازی فردا برابر اینتر نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده و حواشی زیادی به دنبال داشت و مورینیو تصمیم گرفت در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر نشود تا مجبور به صحبت درباره این موضوع نشود. هرچند اعلام شده که او در کنفرانس خبری پس از بازی فردا حاضر خواهد شد. 
رم در حال حاضر پنج امتیاز با یوونتوس رده چهارمی فاصله دارد و در فاصله پنج بازی باقی مانده تا پایان فصل امیدوار است که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. شاگردان مورینیو در 12 بازی آخرشان در لیگ ایتالیا هیچ شکستی را تجربه نکردند که طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری بین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در حال حاضر به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها