کد خبر : 1821046 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 17:43 | 1.9K بازدید | 2 دیدگاه

توکلی: فشارها به مس رفسنجان منصفانه نیست

شاهین توکلی معتقد است فشارهایی که برای عدم نتیجه گیری مس، به محمد ربیعی وارد می‌شود به هیچ‌وجه منصفانه نیست.

توکلی: فشارها به مس رفسنجان منصفانه نیست

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان پس از شکست مقابل خلیج فارس ماهشهر و حذف از جام حذفی تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در ادامه لیگ برتر دنبال می‌کند.

شاهین توکلی در خصوص شرایط مس به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر این تعطیلات، تعطیلات خوبی برای ما بود. با توجه به اینکه در بازی‌های اخیر نتایج خوبی را به‌دست آوردیم، توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و برای بازی بعد آماده شویم. 6 هفته مهم پیش رو داریم و انشاالله بتوانیم به چیزی که واقعا لایق آن هستیم برسیم. تمرینات خوبی داشتیم و بازی دوستانه خوبی برگزار کردیم. یک بازی دیگر با ذوب آهن داریم و سپس برای بازی با فجر آماده می‌شویم.

او در مورد بازی دوستانه مقابل هوادار توضیح داد: بازی خوب و پرفشاری بود. هوادار واقعا تیم با انگیزه و جنگنده‌ای است. خوشبختانه بازی خوبی بود و توانستیم علاوه بر پیروزی، چیزهایی که می‌خواستیم در این بازی پیاده کنیم. برای مثال مدتی بود که در گلزنی مشکل داشتیم و خدا را شکر این مشکل هم در این بازی رفع شد و پای بچه‌ها به گلزنی باز شد. امیدوارم که شرایط همین‌طور پیش برود.

مدافع مس در مورد حواشی و مشکلاتی که پس از شکست مقابل خلیج فارس درگیر آن شده بودند گفت: بازی با خلیج فارس واقعا برای همه ما سخت بود و یک شکست بزرگ برایمان محسوب می‌شد ولی خدا را شکر با صحبت‌هایی که کادرفنی کردند توانستیم این شکست را تا حدودی هضم کنیم و روی ادامه مسابقات تمرکز کنیم چون اگر روی آن شکست می‌ماندیم ادامه مسابقات را از دست می‌دادیم. ما دوست داریم بتوانیم رتبه قابل توجهی را در لیگ کسب کنیم و به همین دلیل این شکست را فراموش کرده‌ایم.

توکلی درباره فشارهایی که به محمد ربیعی وارد می‌شد، عنوان کرد: آقای ربیعی همه نکات را به ما گفته بودند و می‌دانستیم که نباید حریف را دست‌کم بگیریم اما متاسفانه هم در بازی با خلیج فارس و هم بازی با تراکتور و ذوب آهن شرایط عجیبی رخ داد و توپ‌‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی افزود: فوتبال است و تیم‌ها فراز و نشیب دارند؛ تیم ما الان پنجم جدول است و به نظر من این رتبه برای تیمی که سال دوم حضورش در لیگ برتر است، رتبه بدی نیست. آقای ربیعی زحمات زیادی برای شهر رفسنجان کشیده است و این فشارها و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود درست نیست چون تیم هم نتایج خوبی را به‌دست آورده و هم فوتبال خوبی بازی می‌کند. در فوتبال این فراز و نشیب‌ها وجود دارد و امیدوارم هر چه زودتر به قسمت فراز داستان برسیم.

مس در اولین بازی بعد از پایان تعطیلات میزبان فجر خواهد بود؛ توکلی در این‌باره گفت: از زمانی که آقای سرآسیایی هدایت فجر را بر عهده گرفته، تیم بهتری شده‌اند. آنها هم برای برد می‌آیند چون برخلاف اینکه تیم خیلی خوب و قابل احترامی هستند، شرایط خوبی در جدول ندارند. بازی بسیار سختی است اما ما مسلما باید برای پیروزی برویم چون بازی در زمین خودمان است و هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای نتیجه نگرفتن وجود ندارد.

توکلی در‌ پایان تاکید کرد: ما روزهای سختی را گذراندیم و از تمام باخت‌ها، درس‌ها و تجربه‌هایی را کسب کرده‌ایم؛ ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با تمام تمرکز وارد بازی‌های باقی‌مانده شویم و بتوانیم به چیزی که شایسته خودمان، مردم رفسنجان و تیم مس است؛ برسیم. حق فوتبالی که ما امسال ارائه دادیم، بیشتر از این‌ها بود و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

دیدگاه‌ها