کد خبر : 1821077 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 20:34 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال باشکوه؛ مورینیو بیشتر از اینتر تشویق شد

ژوزه مورینیو، سرمربی رم‌ در بازگشت به سن سیرو با استقبال گرم هواداران اینتر روبه‌رو شد.

استقبال باشکوه؛ مورینیو بیشتر از اینتر تشویق شد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از دقایقی دیگر در ورزشگاه سن سیرو و در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا میزبان رم است. 
هدایت رم برعهده ژوزه مورینیو است که پیش از این روی نیمکت اینتر حضور داشت و موفق شد یکی از بزرگترین افتخارات تاریخ این باشگاه را رقم بزند و سه‌گانه معروف را در سال 2010 با این تیم فتح کند. 
این موضوع باعث شده که این مربی پرتغالی جایگاه ویژه و خاصی در قلب هواداران نراتزوری داشته باشد و همیشه رابطه بسیار خوبی با آنها داشته و از آنها با محبت یاد کرده است. 
رم پیش از این در رقابت‌های کوپا ایتالیا در سن سیرو با اینتر روبه‌رو شده بود اما این اولین بار پس از جدایی مورینیو از اینتر است که او در رقابت‌های سری A  در میلان برابر این تیم قرار می‌گیرد. 

 

1690058


این مربی پس از خروج از رختکن و ورود به زمین چمن برای نظارت بر گرم کردن بازیکنان تیمش پیش از شروع این بازی با تشویق حیرت‌انگیز و باورنکردنی هوادارانی که برای تماشای این بازی به سن سیرو آمده بودند؛ روبه‌رو شد. 
او سپس در دایره میانی زمین ایستاد تا تمام این انرژی را جذب کند و برای هوادارانی که بی‌وقفه نام او را فریاد می‌زدند دست تکان دهد. 
فریاد تشویق‌های تماشاگران حاضر در این ورزشگاه برای مورینیو حتی از تشویق بازیکنان اینتر و کادر فنی این تیم نیز بلندتر بود. 
این در حالی است که این بازی از اهمیت ویژه‌ای در کورس قهرمانی لیگ ایتالیا برخوردار است. شاگردان سیمونه اینزاگی برای رقابت با میلان و حفظ امید گرفتن جایگاه این تیم در صدر جدول به این پیروزی نیاز دارند و رم نیز امیدوار است که با پیروزی در این بازی فاصله‌اش با یووه را حفظ کرده و چشم انتظار لغزش این تیم باشد.

دیدگاه‌ها