کد خبر : 1821078 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 20:40 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: باید از باخت در دربی درس بگیریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان‌ معتقد است باخت در دربی کوپا ایتالیا ‌نباید روی عملکرد این تیم در سری‌آ تاثیر بگذارد.

پیولی: باید از باخت در دربی درس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، میلان هفته گذشته یک شکست سنگین و تلخ را در نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل اینتر تجربه کرد و از صعود به فینال بازماند. اکنون میلان تمام تمرکز خود را روی رقابت قهرمانی در سری آ قرار داده است؛ جایی که آنها با دو امتیاز بیشتر نسبت به رقیب همشهری در صدر جدول قرار گرفته‌اند، البته اینتر یک بازی هم نسبت به روسونری کمتر انجام داده است.

میلان فردا شب در یک بازی حساس به مصاف لاتزیو خواهد رفت و استفانو پیولی پیش از این بازی گفت: "ما کاملاً از سفری که در آن هستیم آگاهیم و این هیجان‌انگیزترین، هیجان‌انگیزترین و هیجان‌انگیزترین سفری است که می‌توانیم تجربه کنیم. ما انگیزه و تمرکز زیادی برای بازی فردا داریم. هواداران ما قبلاً اسکودتو را برده‌اند، زیرا آنها بهترین هستند. آنها از ما محافظت می‌کنند و به ما انگیزه می‌دهند؛ ما می‌دانیم که می‌خواهیم چه کار کنیم.

1708314

لاتزیو پتانسیل هجومی بسیار خوبی با بازیکنان با کیفیت زیادی دارد. ویژگی‌های سرگی میلینکوویچ ساویچ منبع مهمی برای لاتزیو است، ما روی فشار آوردن روی او با یک هافبک کار کردیم و می‌توانیم فردا دوباره این کار را انجام دهیم. درست است که ما آنقدر که می‌توانستیم گل نزدیم، به خصوص با توجه به آمار.  فراموش نکنیم که در حال حاضر یا اول هستیم یا دوم، زیرا اینتر یک بازی در پیش دارد و ما می‌خواهیم تا انتها در آنجا بمانیم و در هر بازی پیروز شویم. 

پیولی در ادامه گفت: "باخت در دربی در اواسط هفته ناامید کننده بود و به ما کمکی نمی‌کند، اما این یک رقابت متفاوت است و نمی‌توانیم اجازه دهیم روی عملکرد ما در سری آ تاثیر بگذارد. ما در لحظات حساس آن مسابقه خوب عمل نکردیم."

1708312

پیولی در ادامه پیرامون وضعیت زلاتان ابراهیموویچ گفت: "زلاتان چراغ درخشان این تیم است. اراده او تسلیم ناپذیر است، او هر کاری می‌کند تا به تیم کمک کند و در اختیار باشد. ربیچ نیز مصدومیت خود را بعد از دو جلسه فیزیوتراپی پشت سر گذاشته و آماده خواهد بود.

دیدگاه‌ها