کد خبر : 1821084 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 21:19 | 58.6K بازدید | 19 دیدگاه

برونو فرناندز بی‌تقصیر بود؛ رونالدو نخواست پنالتی بزند

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد‌ تصمیم گرفت پشت ضربه پنالتی امروز این تیم برابر آرسنال قرار نگیرد.

برونو فرناندز بی‌تقصیر بود؛ رونالدو نخواست پنالتی بزند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 
شیاطین سرخ در حالی قدم به این بازی گذاشتند که پس از شکست تحقیرآمیز 0-4 برابر لیورپول امیدوار بودند که با کسب سه امتیاز این بازی بتوانند همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشند اما در نهایت شرایط به سود آنها پیش نرفت. 
دریافت دو گل زودهنگام باعث شد که آنها خیلی زود خودشان را در دردسری جدی دیده و در صدد جبران گل‌های دریافتی بربیایند. 
رونالدو که به دلیل فوت پسر تازه متولد شده‌اش در دیدار برابر لیورپول حضور نداشت و بار دیگر به ترکیب این تیم برگشته بود، توانست یکی از گل‌هایی که این تیم دریافت کرده بود؛ جبران کرده و اختلاف را به حداقل برساند. 

 

1708271


دقایقی بعد نیز داور بازی یک ضربه پنالتی به سود یونایتد اعلام کرد و در حالی‌که بسیاری انتظار داشتند این بازیکن پرتغالی با قرار گرفتن پشت این ضربه دومین گلش را وارد دروازه حریف کند اما این برونو فرناندز بود که پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت. 
شانس در این ضربه با فرناندز همراه نبود و این بازیکن این پنالتی را به تیرک دروازه کوبید تا فرصت به تساوی کشاندن این بازی را از دست داده باشد و بازی همچنان 1-2 بماند. 
رانگینک پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من پس از بازی با رونالدو صحبت کردم و در این‌باره از او پرسیدم و او گفت که احساس کرد که نباید پشت این ضربه قرار بگیرد و به همین دلیل ترجیح داد که فرناندز این پنالتی را بزند.»
این در حالی بود که بسیاری از هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این تصمیم اعتراض کرده و برونو فرناندز را شدیدا مورد انتقاد قرار دادند. آنها معتقد بودند که وقتی رونالدو در زمین حاضر است، او نباید برای زدن ضربه پنالتی پیش‌قدم شود. هرچند با اظهارات رانگنیک مشخص شد که این بازیکن پرتغالی تقصیری در این زمینه نداشته است.

دیدگاه‌ها