کد خبر : 1821035 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 17:03 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

VAR در نقش دوست و دشمن آرسنال و یونایتد(عکس)

روی گل دوم آرسنال مقابل منچستر یونایتد VAR نقش جالبی را ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و منچستریونایتد در حالی امروز از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای هر یک از دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

هر دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند با این تفاوت که آرسنال وضعیت به مراتب بهتری نسبت به منچستر یونایتد دارد و می‌توان گفت که در صورت شکست شیاطین سرخ در بازی امروز، رویای کسب سهمیه برای آنها از بین خواهد رفت.

بازی با شروع توفانی آرسنال همراه بود و این تیم توانست در دقیقه 3 توسط نونو تاوراس به گل اول دست پیدا کند. این پایان کار نبود و تیم میکل آرتتا در دقیقه 32 به گل دوم هم دست یافت.

1708216
1708217

اما گل دوم آرسنال به شکلی جالب به ثمر رسید. ابتدا ادوارد انکیتا موفق شد دروازه منچستر یونایتد را باز کند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که او در موقعیت آفساید قرار داشته است. با این حال تنها چند ثانیه قبل‌تر از آن برخورد مشکوکی بین الکس تلس و باکایو ساکا اتفاق افتاده بود. صحنه یک بار دیگر توسط VAR مورد بازبینی قرار گرفت و پس از آن پنالتی برای آرسنال اعلام شد. باکایو ساکا پشت توپ ایستاد و دروازه داوید دخیا را باز کرد تا فاصله به دو گل افزایش پیدا کند.

1708214
 

1708215

دیدگاه‌ها