کد خبر : 1821087 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 21:50 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبل گنابری سوخت؛ VAR به داد دورتموند رسید

کمک داور ویدیویی به کمک بروسیا دورتموند آمد تا فاصله این تیم با بایرن مونیخ بیشتر از این نشود.

دبل گنابری سوخت؛ VAR به داد دورتموند رسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از ساعاتی قبل در ورزشگاه آلیانس آرنا و در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم بوندس‌لیگا میزبان بروسیا دورتموند است. 
بایرن به دنبال کسب سه امتیاز این بازی است تا قهرمانی زودهنگامش در این رقابت‌ها را مسجل کرده و برای دهمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
سرژ گنابری موفق شد خیلی زود و در دقیقه 15 بازی گل اول تیمش و این بازی را به ثمر رسانده و خیال تیمش را تا حد زیادی آسوده کرده و هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی بایرن را خوشحال کند. 
در حالی‌که دورتموند پس از دریافت این گل در حال پیدا کردن دوباره خودش و نزدیک شدن به دروازه مانوئل نویر بود و موقعیت‌هایی را نیز ایجاد کرده بود اما شاگردان یولیان ناگلزمان روی یک ضدحمله شرایط را کاملا به سود خودشان تغییر دادند. 

 

1708327


این تیم موفق شد روی ضدحمله تماشایی موقعیت خوبی روی دروازه دورتموند خلق کند و اشتباه مرگبار ولف که به بازیکن هم‌تیمی‌اش نرسید باعث شد که سرژ گنابری برای بار دوم دروازه دورتموند را باز کند. 
اما کمک داور ویدیویی به داور بازی اعلام کرد که صحنه این گل باید مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت مشخص شد که توپ در حالی به کینگزلی کومان رسیده که این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشته و به همین دلیل گل دوم بایرن مردود شده و کمک داور ویدیویی مانع از دبل گنابری شد. 
هرچند در فاصله سه دقیقه پس از مردود شدن این گل، روبرت لواندوفسکی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها