کد خبر : 1821092 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 22:28 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

اینتر ۳-۱ رم: پذیرایی خوب از مورینیو در سن‌سیرو

اینتر موفق شد با نتیجه 1-3 از سد رم عبور کند و کورس قهرمانی سری آ را همچنان داغ نگه دارد.

اینتر ۳-۱ رم: پذیرایی خوب از مورینیو در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و رم از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه سن سیرو و در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. 
این بازی از حساسیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار بود، چرا که اینتر در کورس قهرمانی رقابت بسیار نزدیکی با میلان دارد و رم نیز در قدم به قدم یوونتوس در حال حرکت است و امیدوار است که با لغزش بیانکونری به رده چهارم جدول صعود کرده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به‌دست آورد. 
دو تیم دقایق اولیه بازی را به آرامی سپری کرده و در حال ارزیابی یکدیگر بودند و اولین فرصت جدی در دقیقه 19 بازی برای اینتر به‌وجود آمد که چالهان اوغلو از فضای ایجاد شده استفاده کرده و شوتی را به سمت دروازه رم زد که با مهار درخشان روی پاتریسیو همراه شد. 
10 دقیقه بعد این‌بار شاگردان ژوزه مورینیو بودند که فرصت باز کردن دروازه حریف را روی یک ضربه آزاد داشتند اما در نهایت مانچینی موفق نشد این توپ را به گل تبدیل کند و این ضربه با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه بیرون رفت. 

 

1708337


یک دقیقه بعد این اینتر بود که توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. این بار اینتر روی یک ضدحمله موفق شد توپ را به هاکان چالهان اوغلو رسانده و این بازیکن با ارسال یک پاس دقیق باعث شد که دنزل دمفرایس با یک ضربه پای چپ دروازه روی پاتریسیو را باز کند. 
این نتیجه اما تنها برای 10 دقیقه ماندگار بود و در دقیقه 40 بار دیگر این شاگردان سیمونه اینزاگی بودند که موفق شدند توپ را به ایوان پریشیچ برسانند؛ او نیز پاس خوبی را برای مارسلو بروزوویچ ارسال کرد تا این بازیکن با توپ وارد محوطه جریمه شده و در حالی‌که چندین بازیکن رم در محوطه جریمه حضور داشتند، برای بار دوم دروازه این تیم را باز کند. 

 

1708338


بازی در نهایت در نیمه اول با همین نتیجه 0-2 به پایان رسید اما نراتزوری خیلی زود در نیمه دوم اختلافش با رم را به سه گل رساند. این بار نوبت لائوتارو مارتینز بود که سانتر دقیق چالهان اوغلو را از بین آبراهام و مانچینی به گل تبدیل کند و نامش را در فهرست گلزنان تیمش در این بازی به ثبت برساند. 
در ادامه بازی رم تلاش بسیاری برای کاهش این فاصله ایجاد شده کرد که هیچ‌کدام فایده‌ای نداشت و بازیکنان اینتر به‌خوبی توانستند بازی را مدیریت کرده و از گل‌هایشان حفاظت کنند. 

 

1708339


در نهایت شاگردان مورینیو در دقیقه 85 موفق شدند یکی از گل‌های دریافتی را روی پاس گل الدور شاهمرادوف و با ضربه هنریک میختاریان جبران کنند اما برای جبران دو گل دیگر دیر شده بود. 
اینتر در پایان موفق شد با نتیجه 1-3 در این بازی به پیروزی برسد. این تیم با 72 امتیاز موقتا در صدر جدول قرار گرفت و باید منتظر نتیجه بازی میلان برابر لاتزیو که فردا شب برگزار خواهد شد؛ بماند. 
از سوی دیگر، کار رم نیز با این شکست برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و صعود به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا بسیار دشوار شد.

دیدگاه‌ها