کد خبر : 1821144 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 11:58 | 15.2K بازدید | 4 دیدگاه

تیمی که موفق نبوده باید بازنگری در تفکراتش داشته باشد

حلالی: پول بورس نبود، پرسپولیس به فلاکت می‌افتاد

پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این باشگاه در مسیر موفقیت برای فصل آینده، برنامه ریزی مناسبی برای تمدید قرارداد در دستور کار قرار دهد.

حلالی: پول بورس نبود، پرسپولیس به فلاکت می‌افتاد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حلالی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون به عنوان مربی امیدهای این باشگاه نیز فعالیت دارد، درباره شرایط این تیم در ادامه مسیر و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنان می‌گوید: این حق باشگاه است که بر اساس سلیقه کادرفنی تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کند. اما نکته مهم اینجاست که تیم 6 بازی حساس پیش‌رو دارد. ممکن است در تیم تزلزل به وجود آورد.

وی افزود: بازیکنی که ببیند نامش در لیست تمدید قراردادها نیست؛ قطعاً در بازی‌های بعدی روی روحیه‌اش تاثیر منفی می‌گذارد. ای کاش زودتر پروسه تمدید قرارداد را شروع می‌کردند یا اینکه صبر می‌کردند تکلیف لیگ مشخص شود، بعد از آن تمدید قراردادها را پیش ببرند. البته یک یا 2 بازیکن خاص تیم، اگر قراردادشان تمدید شود، اشکالی ندارد.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره بحث‌هایی که در خصوص تقویت کادرفنی برای فصل آینده شکل گرفته نیز می‌گوید: تقویت دستیاران یحیی گل‌محمدی مسئله درون باشگاهی است که درویش و سرمربی تیم باید درباره آن نشست بگذارند و صحبت کنند. دلم نمی‌خواهد درباره همکارانم صحبتی کنم؛ اما طبیعتاً تیمی که موفق نشده باید بازنگری کند. پرسپولیس باید نقاط ضعف و قوتش را در لیگ بیستم بررسی کند.

 

حلالی  در واکنش به دلیل عدم موفقیت این تیم در بحث نقل و انتقالات در فصل جاری گفت: چون تیم به اندازه کافی پول نداشت. بازیکنی که از قطر پیشنهاد 50 میلیاردی دارد با پیشنهاد 3 میلیاردی پرسپولیس موافقت می‌کند؟ در پایان فصل بیستم، بازیکنان مهمی از تیم جدا شدند. ساختار دفاعی تیم را دادیم، رفت! تیمی که در یک فصل 8 تا 10 گل دریافت می‌کرد، در بازی دوستانه 2 یا 3 گل می‌خورد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2023 را کسب کند، گفت: از میان چند اشکالی که به تیم وارد شده، بعید می‌دانم در آکادمی تغییر خاصی ایجاد شده باشد. درباره بقیه موارد هم هنوز مشخص نیست،‌ پیگیری باشگاه به کجا رسیده است. تا زمانی که باشگاه زیان‌ده باشد و حق پخش دریافت نکند برای لیگ قهرمانان آسیا و جذب بازیکنان مدنظرش مشکل دارد. امیدوارم پولی که از بورس دریافت شده به حساب باشگاه بنشیند. اگر پول بورس نمی‌رسید شاید باشگاه به فلاکت می‌افتاد. امیدوارم مانند دوران مدیریت انصاری‌فرد پول‌ها به اشتباه هزینه نشود و قراردادهای عجیب و غریب بسته نشود. حق پخش هم باید به تیم تزریق شود وگرنه قرارداد با کارگزار فایده زیادی ندارد، چون تیم 2 برابر آن هزینه می‌کند.

دیدگاه‌ها