کد خبر : 1821186 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 16:23 | 298 بازدید | 0 دیدگاه

هشدار آلگری؛ رتبه چهارمی هنوز قطعی نیست

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، هشدار داد که هنوز رتبه چهارمی این تیم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قطعی نشده است.

هشدار آلگری؛ رتبه چهارمی هنوز قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست شب گذشته رم برابر اینتر، یوونتوس این فرصت را دارد که با پیروزی در دیدار فردا شب خود برابر ساسولو تا حدود زیادی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. همچنین تیم ماسیمیلیانو آلگری طی هفته‌های آینده نیم نگاهی به رتبه‌های بالاتر جدول نیز خواهد داشت که البته اتفاقی دشوار برای آنها به نظر می رسد چرا که تیم سوم یعنی ناپولی در حال حاضر چهار امتیاز بیشتر از بانوی پیر دارد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری پیش از دیدار برابر ساسولو گفت: "ما هنوز به مقام چهارم نرسیده‌ایم، اما به فینال کوپا ایتالیا راه یافته‌ایم، که هنوز یک هدف است. ما در پایان فصل ارزیابی خود را انجام خواهیم داد. این یک بازی مهم برای حریف محسوب می‌شود چرا که نتیجه آن می‌تواند برای آنها اعتبار داشته باشد.

1708480

ما به عملکرد مناسب احتیاج داریم چرا که در غیر این صورت با استخوان های شکسته از زمین بیرون خواهیم آمد. بازگشت به آنجا همیشه برای من اتفاق خوبی است حتی اگر آنها در برخی مواقع شرایط دشواری را برای ما به وجود بیاورند."

سرمربی یوونتوس درباره وضعیت مصدومان این تیم نیز گفت: "آرتور هنوز بهبود پیدا نکرده و امیدوارم که در دیدار برابر ونتزیا حضور پیدا کند. بعد از تمرین تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند. مک‌کنی دیروز دویدن را آغاز کرد و فکر می‌کنم که بازگشت او نزدیک است‌. درمورد لوکاتلی اما نمی‌دانم که آیا می‌تواند قبل از پایان فصل بازی کند یا خیر. آدرین رابیو در حال پیشرفت است و سال‌های زیادی در حرفه خود پیش رو دارد. دی لیخت آماده است و می تواند بازی کند، من باید بین بونوچی و کیه لینی یکی را انتخاب کنم."

1708482

دیدگاه‌ها