کد خبر : 1821238 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 20:21 | 18.4K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش توخل به پنالتی از دست رفته جورجینیو

توماس توخل، سرمربی چلسی‌ می‌گوید نیازی به تغییر پنالتی زن تیمش نبوده است.

واکنش توخل به پنالتی از دست رفته جورجینیو

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که دیگر شانسی برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ندارد، امروز ‌برابر وستهام قرار گرفت و در دیداری که ستاره ایتالیایی این تیم یعنی جورجینیو یک ضربه پنالتی را هم از دست داد با تک گل لحظات پایانی کریستین پولیسیچ به پیروزی دست یافت تا جایگاه خود در رتبه سوم جدول را تثبیت کرده باشد.

توماس توخل، سرمربی چلسی‌ بعد از پایان بازی گفت: "شرایط کمی پیچیده شده بود اما ما می‌دانستیم که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. در مقابل وستهام که به شکل فیزیکی و با نظم زیاد دفاع می‌کند می‌توان چنین احساسی را داشت و پیش‌بینی کرد. در چنین بازی‌هایی ما باید منتظر لحظه‌ها باشیم. با وجود میسون مونت در خط هافبک ما سرعت خوبی در این منطقه داشتیم اما متاسفانه کسی نتوانست به او ملحق شود.

1708587

ما توانستیم شرایط را کنترل کنیم اما در عین حال نمی‌توانستیم فضا را پیدا کنیم. همچنین با توجه به نتایجی که در دیدارهای قبلی خود به دست آورده بودیم، نمی‌توانستیم در این بازی خیلی ریسک کنیم. ما به دنبال این بودیم که ضد حملات حریف را به‌خوبی کنترل کنیم. احتمالاً اخراج بازیکن حریف فضای بیشتری را برای ما ایجاد کرد و توانستیم آن گل لحظات پایانی را به ثمر برسانیم."

جورجینیو پیش از گل چلسی یک ضربه پنالتی را از دست داد که می‌توانست به قیمت از دست رفتن دو امتیاز برای تیم توماس توخل تمام شود. سرمربی آلمانی چلسی در این‌باره گفت: "اصلاً نیازی به تغییر پنالتی زن نبود. چنین اتفاقی می‌تواند رخ دهد. امیدوارم این به‌عنوان یک چیز عادی در نظر گرفته شود. جورجینیو ناامید است اما در عین حال خوشحال است که توانستیم برگردیم و به پیروزی برسیم."

1708585

دیدگاه‌ها