کد خبر : 1821272 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 01:15 | 14.7K بازدید | 11 دیدگاه

صدر جدول دوباره از اینتر پس گرفته شد؛

لاتزیو 1-2 میلان؛ روسونری قهرمانی می خواهد

میلان با کسب پیروزی 2-1 مقابل لاتزیو، صدر جدول را از اینتر پس گرفت.

لاتزیو 1-2 میلان؛ روسونری قهرمانی می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، کورس قهرمانی سری آ در فصل جاری با هیجان بالایی در هفته های پایانی در جریان است. اینتر و میلان با اختلاف تنها یک امتیاز، بخت های نخست قهرمانی هستند. روسونری بعد از پیروزی شب گذشته نراتزوری مقابل رم، صدر را از دست داد و امشب برای بازگشت به رتبه نخست باید از سد دیگر تیم شهر رم، یعنی لاتزیو می گذشت.

دیدار دو تیم در چارچوب هفته سی و چهارم سری آ از ساعت 23:15 یکشنبه شب در ورزشگاه المپیک رم شروع شد. در همان دقایق نخست شاهد باز شدن دروازه میهمان بودیم.
چیرو ایموبیله، گل اول لاتزیو را در دقیقه چهارم به ثمر رساند. این گل روی ارسال زمینی ساویچ از سمت راست و ضربه تمام کننده مهاجم ملی پوش لاتزیو در دهانه دروازه به ثمر رسید.

1708645

میلان که چند روز پیش در جام حذفی با سه گل مغلوب اینتر شده بود، به هیچ عنوان دوست نداشت در بازی امشب شکست خورده و از کورس فتح سری آ جا بماند. حملات شاگردان پیولی در 40 دقیقه نیمه اول اما هیچ راهی به دروازه نداشت و بازی با برتری یک بر صفر لاتزیو به پایان رسید.
چند شوت خطرناک از پشت محوطه جریمه در دقایق پایانی که با واکنش های خوب دروازه بان لاتزیو همراه بود بعلاوه صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه که داور به کمک VAR، پنالتی بودن آن را رد کرد، آخرین تلاش های میهمان برای جبران در 45 دقیقه نخست بود.

میلان با چهره ای تهاجمی کار را در نیمه دوم شروع کرد و انتقام گل زودهنگام حریف در نیمه اول را در دقیقه پنج گرفت. لیائو از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس رو به عقب کوتاه توپ را به ژیرو رساند؛ مهاجم فرانسوی میلان با یک ضربه دقیق توپ را به تور چسباند تا نتیجه مساوی شود.

1708646

بعد از گل تساوی، بازی خوب میهمان ادامه داشت و شاگردان پیولی می توانستند خیلی زود گل دوم را هم به ثمر برسانند. در دقیقه 58 رادو از روی خط، توپ را دور کرد تا شاهد باز شدن دروازه لاتزیو از روی نقطه کرنر نباشیم. دو دقیقه بعد مسیاس با نفوذی زیبا وارد محوطه جریمه شد ولی ضربه کات دار او هم راهی به دروازه نداشت و با اختلاف اندک راهی اوت شد.

میلان از دقیقه 65 زلاتان را هم به ترکیب خود اضافه کرد تا بلکه گل پیروزی را هم به ثمر برساند. حملات میهمان در شرایطی که میزبان قصد حمله نداشت بی نتیجه بود. شوت زیبای لیائو و سپس شوت از راه دور ربیچ که با عکس العمل دروازه بان لاتزیو در دقایق 84 و 85 راهی مهار شد، موج جدیدی از حملات میلان بود. این حملات تا آخرین لحظات ادامه داشت و با شوت خطرناک زلاتان و یک شوت از راه دور بسیار خطرناک همراه شد و سرانجام به نتیجه رسید.

در دومین دقیقه از وقت های اضافه بود که یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه لاتزیو، مدافعان این تیم را به اشتباه انداخت. روی این ارسال آچربی یک ضربه سر عجیب به سمت دهانه دروازه زد و زلاتان با سر این اشتباه را به پاسی طلایی تبدیل کرد و تونالی با یک کنترل زانو و ضربه ای نوک پا دروازه را باز کرد تا تیمش دو بر یک پیروز بازی شود.

1708647

میلان با سه امتیاز بازی امروز 74 امتیازی شد تا رتبه نخست را اینتر پس بگیرد. شاگردان پیولی با دو امتیاز و یک بازی بیشتر دوباره از همشهری خود پیش افتادند تا جنگ قهرمانی سری آ همچنان با هیجان دنبال شود. لاتزیو هم با قبول شکست در این دیدار به رتبه هفتم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها