کد خبر : 1821285 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 09:15 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحال و راضی هستیم؛

پیولی: جای بازیکنان میلان بودم عصبانی می‌شدم

استفانو پیولی بازگشت میلان مقابل لاتزیو و صعود به لیگ قهرمانان اروپا را قابل ستایش توصیف کرد.

پیولی: جای بازیکنان میلان بودم عصبانی می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم لاتزیو و میلان با برتری میزبان به اتمام رسید، اما روسونری در نیمه دوم و با گل های اولیویه ژیرو و ساندرو تونالی موفق به بازگشت و کسب سه امتیاز شد. استفاتو پیولی، سرمربی باتجربه میلان مدعی شد بازیکنان این تیم به اندازه عملکرد درخشان و خوب خود در این فصل مورد ستایش قرار نمی گیرند.

استفانو پیولی گفت: "از عملکرد تیم خوشحال و راضی هستیم و هواداران میلان یک بار دیگر خود را نشان دادند که فوق العاده هستند. من به بازیکنانم افتخار می کنم و اگر جای آنها بودم عصبانی می شدم، زیرا مردم به اندازه کافی آنها را مورد ستایش قرار نمی دهند، اما این بازیکنان سال هاست خود را در بالاترین سطح ثابت کرده اند. ما تلاش خواهیم کرد تا در تمام بازی های باقی مانده پیروز شویم و ممکن است در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا نکنیم، اما با تمام توان تلاش خواهیم کرد. 

1707388

به شکل عجیبی بازی را بد شروع و گلی دریافت کردیم که می شد از آن اجتناب کرد، اما در ادامه توانایی خود را برای بازگشت به مسیر، ماندن در جریان بازی و ادامه دادن نشان دادیم. مهم این است که ما در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور داریم. در این مقطع در فصل گذشته ما مطمئن نبودیم که در جمع چهار تیم برتر قرار می گیریم و این نشان دهنده پیشرفت بیشتر میلان است. 

درخشش اولیویه ژیرو؟ ما در مورد بازیکنی که قهرمان جام جهانی است و در بالاترین سطح بازی کرده صحبت می کنیم. اولیویه ژیرو بازیکن و فرد سطح بالایی است و جذب او واقعا خریدی هوشمندانه بود. فیورنتینا پس از شکست مقابل سالرنیتانا تیمی قوی، سریع و با انگیزه است. من به بازیکنان گفتم اگر فصل را با 86 امتیاز به پایان برسانیم، بهترین عملکرد خود را ارائه داده ایم."

دیدگاه‌ها