کد خبر : 1821307 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 10:53 | 40.8K بازدید | 5 دیدگاه

ساندرو تونالی:

صدرنشینیم و هیچ‌کس ما را باور ندارد!

ساندرو تونالی هافبک ایتالیایی میلان، بازیکنان این تیم باید از حضور زلاتان در ترکیب حداکثر استفاده را ببرند.

صدرنشینیم و هیچ‌کس ما را باور ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته بدترین شروع ممکن را در ورزشگاه المپیکو داشت و چیرو ایموبیله در دقیقه چهار لاتزیو را پیش انداخت. اما اولیویه ژیرو و ساندرو تونالی در نیمه دوم موفق به گلزنی شده و سه امتیاز حساس این دیدار را به حساب میلان واریز کردند. ساندرو تونالی در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد این تیم پرداخته و مدعی شد هرگز گلزنی در دقیقه 92 در خانه لاتزیو را فراموش نمی کند.

1708705

ساندرو تونالی گفت: "بعد از شروع ضعیف خود با تلاش فراوان به نتیجه مورد نظر دست یافتیم و حس فوق‌العاده‌ای داریم. اینکه بیشتر استادیوم هوادار میلان بودند بی نظیر بود. انگار داشتیم در استادیوم سن سیرو بازی می کردیم و نیمه دوم این موضوع را ثابت کردیم. نمی توانم بگویم که گلزنی در لحظات پایانی یکی از بهترین لحظات زندگی من است یا نه، اما مطمئنا این لحظه را هرگز فراموش نمی کنم. گلزنی برای میلان یک حس فراموش نشدنی است، چه برسد به چنین گلی. چیزی که در چند بازی اخیر کم داشتیم، به ثمر رساندن موقعیت های گلزنی بود و برابر لاتزیو موفق به انجام این کار شدیم.

پاس گل زلاتان ابراهیموویچ؟ به ندرت پیش می آید که بازیکنی مانند او در تیم خود داشته باشید، بنابراین ما باید از حضور زلاتان نهایت استفاده را ببریم. ضربه او بود که جریان بازی با لاتزیو را تغییر داد. از ایبرا گرفته تا بازیکنان جوانی مثل من، همه ما باید به راه خود ادامه دهیم. ما در شرایطی در خانه لاتزیو بازی کردیم که هیچ کس جز خودمان و هواداران به میلان اعتقاد نداشتند. ما صدرنشین هستیم و کسی به این موضوع اشاره نمی کند. البته میلان تیم قدرتمندی است و ما به این مسائل عادت کرده ایم."

دیدگاه‌ها