کد خبر : 1821313 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 11:35 | 68.1K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش عجیب؛ خنده بعد از اشتباه مرگبار! (عکس)

خنده فرانچسکو آچربی بعد از باز شدن دروازه لاتزیو موجب عصبانیت هواداران این تیم شده است.

واکنش عجیب؛ خنده بعد از اشتباه مرگبار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو دیشب و در شرایطی که با گل دقایق ابتدایی چیرو ایموبیله از میلان پیش افتاده بود، در نیمه دوم دو بار دروازه خود را باز شده دید و در خانه خود برابر روسونری شکست خورد. در ثانیه های پایانی این مسابقه بود که پاس آچربی به زلاتان ابراهیموویچ باعث شد در نهایت ساندرو تونالی گل دوم را به ثمر رسانده و برتری میلان را قطعی کند.

اما تصویر فرانچسکو آچربی بعد از باز شدن دروازه لاتزیو برای لحظاتی در حال خندیدن شکار شد و این عکس العمل باعث ناراحتی هواداران بیانکوچلستی از این بازیکن شده است. جالب اینجاست آدام ماروسیچ، دیگر بازیکن لاتزیو در همان زمین مسابقه به انتقاد از رفتار فرانچسکو آچربی پرداخت و این دو بازیکن برای لحظاتی با هم به صورت لفظی درگیر شدند.

چند ماه قبل بود که فرانچسکو آچربی با حرکات دست خود به هواداران لاتزیو توهین کرد و آنها را به سکوت دعوت کرده بود. حالا یک بار دیگر رفتار عجیب این بازیکن جنجال ساز شده و بعید است در صورت ادامه این شرایط، فرانچسکو آچربی فصل بعد جایی در رختکن لاتزیو داشته باشد. در نهایت با اشتباه این بازیکن در لحظات واپسین این دیدار، تیم مائوریسیو ساری پیروزی را با شکست عوض کرد و سه امتیاز مهم مسابقه با میلان را از دست داد.

1708708
1708709

دیدگاه‌ها