کد خبر : 1821421 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 22:34 | 16.2K بازدید | 9 دیدگاه

باید لحظاتی رویایی را رقم بزنیم؛

والورده: می‌خواهیم از نشان رئال مادرید دفاع کنیم

فده والورده، هافبک ا‌روگوئه‌ای رئال مادرید امیدوار است آنها توانایی ایستادگی مقابل منچسترسیتی را داشته باشند.

والورده: می‌خواهیم از نشان رئال مادرید دفاع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در استادیوم اتحاد مهمان منچسترسیتی خواهد بود و آنها برای رسیدن به فینال کار دشواری برابر تیم آماده پپ گواردیولا دارند. فده والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل سیتی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده و تاکید کرد آنها با همه توان خود در زمین مبارزه خواهند کرد.

فده والورده گفت: "ما بازیکنان جوان رئال مادرید آماده‌ایم تا لحظاتی رویایی را رقم بزنیم. وقتی پیراهن رئال مادرید را می‌پوشید، می‌خواهید تا آخرین لحظه برای همه چیز مبارزه کنید. این بخشی از تاریخ مادرید است و شما همیشه یکی از نامزدهای کسب موفقیت و پیروزی هستید. 

1708839

بدیهی است که منچسترسیتی تیم فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. حالا آنها سال‌هاست که در قالب یک تیم در کنار هم بازی می‌کنند و این تحرک و پویایی بسیار خوبی ایجاد می‌کند. آنها می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند و ما باید آماده باشیم تا بتوانیم در مقابل کیفیت سیتی ایستادگی کنیم. ما برای همه چیز آماده‌ایم. در دیدار رفت در پاریس شرایط دشوار بود و در بازی برگشت با حمایت مردم اوضاع را عوض کردیم. اما جریان مسابقه رفت مقابل چلسی به خوبی پیش رفت و البته در خانه کار سخت‌تر شد. اما من امیدواریم فردا بتوانیم منظم‌تر بازی کنیم.

اگر ما در رئال مادرید بازی می‌کنیم به این دلیل است که باید برای رویارویی با موقعیت‌های خوب و شرایط غیرمناسب آماده باشیم. من همیشه سعی می‌کنم با تمام توان در زمین حاضر شده و آماده باشم که بهترین‌ عملکرد خود را ارائه بدهم. من همیشه علاقه‌مندم به رئال مادرید در هر پستی کمک کنم، اما بهترین پست برای من حضور در خط هافبک خواهد بود.

سبک بازی تیم‌های پپ گواردیولا؟ او که سرمربی سیتی است باید در مورد این موضوع صحبت کند. ما به سادگی از رنگ‌های لباس رئال مادرید و این نشان دفاع می‌کنیم."

دیدگاه‌ها