کد خبر : 1821440 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 09:18 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: یوونتوس به بازسازی کامل نیاز ندارد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، مدعی شده که تیمش در دیدار برابر ساسولو به کسب یک امتیاز قانع بوده است.

آلگری: یوونتوس به بازسازی کامل نیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌‌های هفته سی و چهارم لیگ ایتالیا به مصاف ساسول رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این پیروزی باعث شد که آنها در فاصله یک امتیازی ناپولی در رده سوم قرار گرفته و خیالشان از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حد زیادی راحت شود، خصوصا که رم نیز این هفته در دیدار برابر اینتر شکست خورد. 
آلگری پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« این پیروزی مهمی در جدول بود. ساسولو خیلی خوب بازی کرد. ما در نیمه اول کمی کند بودیم و آنها به راحتی توانستند از ما عبور کنند. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. جای چند بازیکن در تیم خالی بود.»

 

1704125


او با اشاره به شرایط بازیکنانش برای این بازی اظهار داشت:«همه پس از بازی وسط هفته در مسابقات جام حذفی ایتالیا خسته بودند، بنابراین فقط می‌توانیم از بازیکنان تشکر کنیم. حالا فاصله خوبی با تیم پنجم داریم. در فاصله یک امتیازی ناپولی قرار گرفتیم و باید همچنان برای رسیدن به هدف که قرار گرفتن در بین چهار تیم صدر جدول است تلاش کنیم.»
این مربی ایتالیایی با اشاره به عملکرد تیمش اضافه کرد:«من سعی داشتم که یک تساوی به دست آورم چون حتی کسب یک امتیاز هم در اینجا برای ما اهمیت زیادی داشت. لحظاتی بود که این تیم در شرایط خوبی قرار داشت و در لحظاتی نیز خوب نبود. ما خسته هستیم و این که بتوانید در اینجا نتیجه خوبی بگیرید کار آسانی نیست.»
سرمربی یوونتوس درباره مصدومیت‌های متعدد و غیبت بازیکنانش گفت:«ما ماه‌های بسیاری را بدون حضور بازیکنان که دوندگی زیادی داشتند مانند کیه‌زا، مک‌کنی و آرتور سپری کردیم. ما باید به تلاش ادامه دهیم و در آخر فصل دو یا سه بازیکن اضافه کنیم اما نیازی نیست که همه چیز را ویران کرده و از اول شروع کنیم.»

دیدگاه‌ها