کد خبر : 1821529 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 15:28 | 44.4K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای مارکا

دلخور از ژاوی؛ تصمیم دی یونگ برای جدایی از بارسا

ستاره هلندی بارسلونا قصد دارد همین تابستان از بارسا جدا شده و بهترین مقصد برای خودش را منچستریونایتد می داند.

دلخور از ژاوی؛ تصمیم دی یونگ برای جدایی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ سه سال پیش بود که از آژاکس به بارسا پیوست. برای جذب او بارتومئو رئیس وقت بارسا شخصا راهی آمستردام شد و در نیمه های فصل، قراردادی 75 میلیون یورویی با وی امضا کرد. دی یونگ فصل را با آژاکس تمام کرد و از تابستان به بارسلونا اضافه شد ولی در سه فصل گذشته هرگز نتوانسته بازی های خوبش در آژاکس را تکرار کند. به نظر می رسید با ژاوی شرایط متفاوت شود و با وجود تعریف و تمجیدهای ژاوی از ستاره هلندی و لزوم حفظ او برای فصل بعد، به نظر نمی رسد دی یونگ آینده ای در بارسا داشته باشد.

1708659

 

طبق ادعای مارکا، دی یونگ از تصمیمات ژاوی و سیستم بازی بارسا رضایت ندارد. به خصوص که تعویض او از دقیقه 60 به یک عادت تبدیل شده است. از 27 بازی زیر نظر ژاوی، او تنها هفت بار 90 دقیقه را کامل در میدان بوده و 14 بار نیز از دقیقه 60 به بعد تعویض شده است. دی یونگ که در بازی یکشنبه شب برابر رایو بار دیگر تعویض شد، این بار نتوانست عصبانیتش را پنهان کند و با خشم راهی نیمکت شد.

1709010

 

 برای دی یونگ از منچستریونایتد پیشنهاد خوبی رسیده و او یکی از بازیکنان درخواستی اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ است. دی یونگ زیر نظر تن هاخ شرایط فوق العاده خوبی در آژاکس داشت و معتقد است بار دیگر با او می تواند به روزهای اوجش برگردد. مارکا نوشته است که بارسلونا هم متقاعد شده که فروش دی یونگ با یک رقم خوب، می تواند بهترین گزینه باشد. در واقع هم بازیکنی ناراضی را منتقل خواهد کرد و هم در اوضاع اقتصادی بد فعلی می تواند به شرایط مالی خود سر و سامان بدهد.

دیدگاه‌ها