کد خبر : 1821581 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 20:42 | 28.5K بازدید | 6 دیدگاه

متاسفم این‌گونه ضربه زدم؛

تکرار چندباره عذرخواهی از سوی ستاره چلسی!

جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی بابت خراب کردن پنالتی خود مقابل وستهام عذرخواهی کرد.

تکرار چندباره عذرخواهی از سوی ستاره چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو بعد از خراب کردن دو پنالتی سرنوشت ساز با لباس تیم ملی ایتالیا مقابل سوئیس و در نهایت ناکامی در رسیدن به جام جهانی، به همان سبک پنالتی این هفته خود در لباس چلسی برابر وستهام را نیز از دست داد. حالا جورجینیو مدعی شد تلاش کرده ذهن خود را قبل از زدن پنالتی آرام کند، اما این اتفاق رخ نداده است.

جورجینیو گفت: "در بازی‌هایی مانند این مسابقه برابر وستهام روی شما فشار وجود دارد که باید برنده شوید و کار به دقایق پایانی کشیده شده است. شما سعی می‌کنید ذهن خود را از این فشار پاک کنید. با توجه به اعلام پنالتی با استناد به VAR، صحنه کمی بیشتر طول کشید و حفظ تمرکز در این شرایط سخت‌تر می‌شود. طبق معمول سعی کردم ذهنم را از این فشار خالی کنم، اما این بار کارم نتیجه‌ای در پی نداشت. 

1708577

کافی است که در آن لحظه کوتاه یک لحظه شک و تردید به شما دست دهد و آن موقع است که شما مرتکب اشتباه می‌شوید. شاید من زمان زیادی برای فکر کردن به نحوه زدن پنالتی خود داشتم و بابت خراب کردن آن متاسف بوده و احساس بدی دارم.

جدایی آنتونی رودیگر از چلسی؟ او شخصیت بزرگی بوده و کمک زیادی به ما کرده است. ما در اینجا لحظات شگفت انگیزی را سپری کردیم، رودیگر دوست خوبی برای من است و هرگاه او چلسی را ترک کند دل همه ارکان باشگاه برایش تنگ خواهد شد. دلتنگ دیوانگی او می‌شوم. رودیگر با تمام شوخی‌های خود خیلی باعث خنده من می‌شد."

دیدگاه‌ها