کد خبر : 1821583 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 20:48 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

از نظر بودجه تیم دهم یا یازدهم هستیم؛

نائیجی: مطمئن هستیم رحمتی موفق می‌شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند در فینال جام حذفی به موفقیت برسند.

نائیجی: مطمئن هستیم رحمتی موفق می‌شود

به گزارش "ورزش سه،"، محمدنقی نائیجی با بیان اینکه تیم فوتبال آلومینیوم با شایستگی به فینال جام حذفی رسیده است، اظهار کرد: تیمی که پیش از این موفق شده مقابل تیم‌های پرهزینه سپاهان و پرسپولیس نتیجه بگیرد و فجر سپاسی و تیم شگفتی‌سازی خلیج فارس ماهشهر را حذف کند، مطمئنا شایسته است که قهرمان جام حذفی شود که امیدواریم همین اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: حمایت کاملی از کادر فنی و بازیکنان تیم داریم و امیدوار هستیم با تلاش مجموعه تیم، دلگرمی و حمایت مدیران کارخانه و پشتیبانی تماشاگران از تیم، بتوانیم چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم.

نائیجی یکی از هدف‌گذاری‌های اصلی باشگاه آلومینیوم‌ها را توجه به زیر ساخت‌ها عنوان کرد و افزود: مطمئن باشید در فصل آینده بودجه آکادمی باشگاه آلومینیوم دو برابر خواهد شد و برنامه‌ریزی دقیقی روی تیم‌های امید، جوانان و ... خواهیم داشت تا در سال بعد، حداقل سه بازیکن از تیم امید به تیم بزرگسالان آلومینیوم اضافه کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: ما در دومین سال حضورمان در لیگ برتر هستیم و باید فصل به فصل پیش برویم و هدف‌گذاری درستی داشته باشیم تا در آینده به مشکل نخوریم و باید مثل تولید شمش در کارخانه آلومینیوم، به سمت تولید بازیکن برویم و از این طریق هم درآمدزایی داشته باشیم چون این توان را در بین جوانان مستعد آلومینیوم و اراکی می‌بینیم.

نائیجی با بیان اینکه شعار کارخانه تولید شمش است و شعار باشگاه باید تولید بازیکن باشد، عنوان کرد: تمام سهامداران و اعضای هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم به‌ویژه آقایان دکتر الهی‌شکیب و محمدی و آقای دکتر میری‌لواسانی مدیرعامل کارخانه پشتیبانی خوبی از باشگاه داشته‌اند که جای تشکر دارد. اعضای هیئت مدیره قبلی و هیئت مدیره فعلی باشگاه نیز همواره سعی کردند با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت‌های خود مسیر موفقیت تیم را فراهم کنند که خدا را شکر این پشتیبانی‌ها منجر به صعود تیم به فینال جام حذفی شده است.

وی یادآور شد: از کادر فنی قبلی تیم آلومینیوم و در راس آن آقای خطیبی تشکر می‌کنیم و خوشحال هستیم در حال حاضر در خدمت آقای رحمتی هستیم. کادر فنی جدید همگام با ما هستند و با استراتژی مدیریت باشگاه پیش می‌روند که خوشبختانه توانسته‌اند در چهار بازی اخیرشان موفق باشند و در کنار شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، به فینال جام حذفی برسند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اظهار کرد: همان‌طور که آقای رحمتی در دوران بازی موفق بوده و درخشان ظاهر شده، مطمئن هستیم در دوران مربیگری نیز عملکرد موفقی خواهد داشت چراکه در مدت کوتاهی توانسته تیم آلومینیوم را متحول کند و برای موفقیت تیم تلاش و وقت زیادی صرف کرده است؛ همچنین روزی ۷-۶ ساعت جدا از زمان تمرین، برای کارش زمان می‌گذارد تا تیم موفق شود.

عنوان کرد: ما به‌شدت از افرادی که تفکر نو در همه بخش‌های باشگاه‌داری حرفه‌ای دارند و شرکت‌های دانش‌بنیان هستند، استقبال و حمایت می‌کنیم و آماده دریافت نظرات و حتی انعقاد قرارداد در این خصوص هستیم؛ همچنین نگاهمان در باشگاه آلومینیوم به سمت حرفه‌ای شدن است و قصد داریم از نظر ساختاری به شرایط مطلوبی برسیم.

نائیجی تاکید کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم، می‌بینیم باشگاه آلومینیوم از نظر بودجه خالص که برای لیگ برتر امسال در نظر گرفته، جایگاه دهم یا یازدهم را دارد، اما با این وجود توانسته در سال دوم حضورش در سطح اول فوتبال ایران یک نتیجه قابل توجه بگیرد و ما قدردان تمام اعضای تیم هستیم که با بودجه کم، بازدهی زیادی داشتند.

دیدگاه‌ها