کد خبر : 1821596 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 22:26 | 29.9K بازدید | 2 دیدگاه

فرناندو هیرو:

گواردیولا از زمان خود جلوتر است!

فرناندو هیرو، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است جزئیات تکلیف برنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی را معلوم می‌کند.

گواردیولا از زمان خود جلوتر است!

به گزارش "وزش سه"، امشب و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا می‌رود. فرناندو هیرو، اسطوره رئال مادرید و البته همبازی قدیمی پپ گواردیولا به تمجید از این سرمربی اسپانیایی پرداخته و مدعی شد افکار او همیشه جلوتر از زمانه بوده است.

فرناندو هیرو گفت: "تیم‌های پپ گواردیولا همیشه روش بازی بسیار مشخصی دارند و سیستم این سرمربی روشن است. پپ گواردیولا همیشه از زمان خود جلوتر بوده، اما لیگ برتر یک لیگ دیگر و مسابقاتی متفاوت است. در فوتبال امروزی از مدافعان و دروازه‌بان‌ها انتظارات زیادی وجود دارد و همه چیز تغییر کرده است. حالا فوتبال از این بازیکنان شروع می‌شود و این یک واقعیت است.

1454582

دیدار رئال مادرید و سیتی؟ شما در نیمه نهایی به رسیدن به بازی فینال نزدیک شده‌اید و حذف تیم‌های رقیب بسیار دشوارتر می‌شود. شرایط دو تیم نزدیک بوده و این دیدار چالش بزرگی برای هر دو طرف به‌شمار می‌آید. این واقعیت که احتمالا رئال مادرید می‌تواند در بازی‌های خود در لالیگا به بازیکنانش استراحت دهد به سود آنها خواهد بود، اما در نهایت جزئیات سرنوشت این مسابقه را تعیین خواهد کرد.

عملکرد کارلو آنچلوتی؟ در مورد زین الدین زیدان یا وینسنته دل بوسکه هم حرف‌هایی زده می‌شد، اما آنها مربیانی هستند که قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند. شرایط در رئال مادرید متفاوت است، اما تردیدی وجود ندارد که آنها فوق العاده هستند."

دیدگاه‌ها